پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آبگیری سد الغدیر، با تحقق انتقال آب سد دز می توان مشکل صنایع ساوه در حوزه آب را کاملا رفع کرد .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: محمدرضا منصوری در مراسم افتتاح خط تولید جدید( دومین خط تولید) شرکت قوطی سازی آلومینیوم کاوه در شهرستان ساوه با بیان اینکه این سرمایه گذاری مزایای بسیاری برای کشور به دنبال دارد، افزود: مجموعه دولت و مجلس شورای اسلامی در کنار صنعتگران حضور دارند تا روند تولید را تسهیل بخشند و رونق اشتغال و رفع مشکلات را به انجام برسانند .

محمدرضا منصوری با تاکید بر اینکه برای ایجاد یک شغل زحمات بسیاری صرف می شود، گفت: آب بزرگترین مشکل صنایع ساوه است خوشبختانه با بارش های اخیر وضعیت آبی سد ساوه بهبود یافت و تا ۶ سال آینده مشکلی در این راستا نخواهیم داشت و بدنبال اختصاص آب به صنعت هستیم.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری باید به سمت انتقال تکنولوژی به کشور و تامین مواد اولیه در داخل هدایت شود، اضافه کرد: ورود تکنولوژی کشور را توانمندتر می کند و امید است در سال آینده توسعه بیشتر صنایعی مانند قوطی سازی آلومینیوم کاوه را در شهرستان شاهد باشیم .

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرک صنعتی کاوه بزرگترین شهرک صنعتی کشور با بیشترین تنوع در تولید محصولات و صنایع است و باید این جایگاه طلایی شهرک و استان مرکزی بیشتر مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group