سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه بر لزوم کنترل و نظارت بر عطاری ها تاکید کرد و گفت: متاسفانه اکثر عطاری ها در ساوه با فروش غیرمجاز قرص های ترک اعتیاد، زمینه اعتیاد جوانان را فراهم کرده اند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت الاسلام حسینی در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان که با محوریت بررسی موضوعاتی همچون مسائل اخلاقی سفره خانه ها، تشکیل تیم های تذکر لسانی، نظارت بر عطاری ها، سگ گردانی و کشف حجاب در خودروها برگزار شد، با تاکید بر اینکه برخورد قهری باید در آخرین مرحله باشد، گفت: با موضوعاتی همچون بدحجابی و کشف حجاب باید با برگزاری برنامه های فرهنگی برخورد کرد.

وی افزود: اگر گناه علنی شود و با آن برخورد نشود، همانند بیماری ویروسی در جامعه شیوع پیدا می کند.

فرماندار ساوه نیز در این جلسه خواستار نظارت، کنترل و برخورد جدی با عطاری های متخلف شد و گفت: مجمع امور صنفی، دانشکده علوم پزشکی و نیروی انتظامی باید با نظارت دقیق و مستمر از فروش قرص های غیر مجاز جلوگیری کنند.

میرزایی افزود: به دلیل عدم نظارت متاسفانه نوجوانان و جوانان به دلیل آسان بودن مصرف قرص ها، در دام اعتیاد می افتند و این موضوع زنگ خطری برای جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این جلسه گفت: برخورداری از حمایت های های قضایی در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و راهگشاست.

سرهنگ دستجانی افزود: باید دستگاه های اجرایی وظایف خود در بعد نظارت و برخورد با تخلفات در اماکن عمومی همچون سفره خانه ها را انجام دهند.

وی در خصوص تشکیل تیم های تذکر لسانی و اقدام عملی گفت: 24 گروه آقا و خانم تشکیل شده و کلاس های توجیهی برای این گروه ها توسط دادگستری برای نحوه برخورد برگزار می شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه هم در خصوص برخورد با سفره خانه ها گفت: در سال 97 ، هفتاد و چهار سفره خانه غیر مجاز پلمب شد.

سرهنگ اسدی خاطرنشان کرد: عرضه قلیان در سفره خانه ها مطابق قانون ممنوع است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group