پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر با همکاری بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار، فرمانده سپاه و تعداد دیگری از مسئولین با حضور در خانواده معظم شهدای هنرمند، شهید سید محمدعلی سبط احمدی، شهیدماشاء الله رمقی وشهید مسلم شعبانی با آنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، امام جمعه ساوه در این دیدار گفت: شهید همیشه زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن است.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: تکریم و تعظیم شهیدان، تلاش مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی بشریت از یوغ ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش های مکتب توحید و عدالت.

دراین دیدار فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: شهادت در راه خدا بهترین مقام است که شهید با اختیار خویش برمی‌گزیند.

سرهنگ حجت الله دستجانی افزود: شهیدان از پیروان راستین ائمه اطهار(ع) بودند و به عنوان وظیفه شرعی پاسداری از اسلام را وظیفه خود می دانستند و با نثار جان از این هدیه الهی دفاع کردند.

وی گفت: شهدا با آگاهی و بینش کامل راهشان را انتخاب کردند و با عقیده راسخ و استوار به فرمان رهبرشان به سوی جبهه شتافتند و سرانجام در این راه به شهادت رسیدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: جایگاه شهدای هنرمند جایگاه ویژه ای است و همپای آرمان های خود تا پای شهادت پیش رفتند.

حسین محمودی فر افزود: شهدای هنرمند افرادی هستند که در مسیر فطرت برای فهم معارف و آموزه‌های حیات بخش دین قدم برداشتند و به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

مسئولان شهرستان ساوه همچنین با حضور در گلزار شهدای گمنام با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای هنرمند را گرامی داشتند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group