جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه از انجام 917 ماموریت توسط اورژانس شهرستان در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

نعمت الله عزیزی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در طرح سلامت نوروزی که از روز ۲۵ اسفند ماه تا پایان روز ۱۶ فروردین ادامه داشت ۵۵۶۶ تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ گرفته شد که ۹۱۷ تماس منجر به اعزام کدهای عملیاتی شد.

وی بیان کرد: : ۲۶۳ ماموریت ترافیکی شهری و جاده‌ای توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های ساوه و زرندیه انجام گرفت که این حوادث ۴۳۱ مصدوم برجا گذاشت و مجروحان پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی به مراکز درمانی انتقال داده شدند و متاسفانه ۷ نفر جان‌ خود را از دست دادند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ساوه در ادامه به فعالیت اورژانس در زمان بارش‌های اخیر و سیل اشاره کرد و گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی درخصوص بارش نزولات آسمانی و احتمال جاری شدن سیل، تمامی پایگاه‌های شهری و جاده ای اورژانس ۱۱۵ شهرستان‌های ساوه و زرندیه بصورت آماده باش کامل بود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس عملیاتی در پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ این دو شهرستان مستقر شدند و خدمات لازم را با هماهنگی ستاد مدیریت بحران انجام دادند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group