پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش نوبران ساوه گفت: ریزش کوه موجب انسداد یک راه روستایی در این بخش شد.

رضا غفرانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: ریزش کوه محور مواصلاتی دو روستای "حریقان" و "ورگبار" در بخش نوبران از توابع شهرستان ساوه را مسدود کرد. 

وی بیان کرد: بر اثر انجام عملیات زیرساختی در این محور مواصلاتی که از مدت ها پیش انجام شده بود استعداد ریزش کوه وجود داشت که بر اثر شدت بارش های صورت گرفته این کوه با احجام بالا ریزش کرد که منجر به مسدود شدن راه ارتباطی این دو روستا به شهر شده است. 

غفرانی با اشاره به اینکه این دو روستا از جمعیت محدودی برخوردار است و تنها عده ای گردشگر و مسافر نوروزی برای گردش به این روستا مراجعه کرده اند، گفت: از آنجائیکه تمامی ماشین آلات راهداری در ماموریت های دیگری برای رفع مخاطرات سیل فعالیت دارند امکان انتقال آنها برای بازگشایی مسیر در شرایط فعلی وجود ندارد اما تلاش خواهیم کرد تا در اولین فرصت و احتمالا فردا صبح این محور روستایی بازگشایی شود.

وی گفت: به دلیل نبود محور ارتباطی جایگزین در این مسیر به مسافران و گردشگرانی که قصد عزیمت به این روستا را دارند یا هم اکنون در این دو روستا مستقر هستند توصیه می شود از منزل خود خارج نشوند تا عملیات بازگشایی و رفع انسداد صورت گیرد. 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group