جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر قریب الوقوع وزیر ورزش و جوانان به شهرستان ساوه، ادامه عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی استاندارد این شهرستان از سر گرفته می شود.

محمدرضا منصوری در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان های ساوه و زرندیه اواخر فروردین ماه سال جاری (احتمالا 28 فروردین ماه 98) علاوه بر از سرگیری احداث زمین چمن مصنوعی در ساوه از زیرساخت های ورزشی در شهرستان زرندیه نیز بازدید بعمل خواهد آمد.

وی به جزئیات عملیات اجرایی احداث زمین چمن مصنوعی ساوه اشاره کرد و افزود: با انجام تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار که قبل از سفر وزیر ورزش، نتیجه آن نهایی خواهد شد، عملیات اجرایی این پروژه که مدتی به دلیل محدودیت اعتبارات با وقفه مواجه شده بود، ادامه خواهد یافت.

نماینده ساوه و زرندیه در خانه ملت با اشاره به تکمیل عملیات زیرساخت زمین چمن مصنوعی ساوه، تاکید کرد: همچنین در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان درخواست تخصیص اعتبار لازم از ردیف ملی برای ساخت سکوی تماشاگران زمین چمن مصنوعی ساوه مطرح و جذب خواهد شد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا زمین چمن مصنوعی استاندارد ساوه تا پایان سال 1398 به بهره برداری برسد و ورزشکاران شهرستان بتوانند در تمام فصول سال از این مجموعه ورزشی استفاده کنند.

منصوری تصریح کرد: در جریان سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان زرندیه نیز تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ملی زمینه برخورداری ورزشکاران این شهرستان از زمین چمن ورزشی را فراهم و برای ارتقای سرانه فضای ورزشی پیگیری خواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group