جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه گفت: سبد کالای عیدانه موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) در بین نیازمندان و ایتام این شهرستان توزیع شد.

علی فرقانی در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: همزمان با روزهای پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال جدید 140 بسته سبد کالای عیدانه به همراه بن خرید کفش و اقلام معیشتی نیازمندان تحت پوشش این موسسه به ارزش ریالی معادل 500 میلیون ریال توزیع شد.

وی سبد کالای عیدانه محرومین تحت پوشش این موسسه را شامل کفش، برنج، گوشت و مرغ، روغن، حبوبات (لپه، عدس، لوبیا)، ماکارونی، سویا، رب گوجه، برنج، قند، شکلات، شیرینی، میوه (پرتقال، سیب و خیار) اعلام کرد و افزود: طبخ غذای سبزی پلو با ماهی که از جمله سنت ‌ های دیرینه ایرانیان در شب سال تحویل است از جمله تصمیماتی بود که در جلسه هماهنگی توزیع سبد عیدانه هیات مدیره موسسه مطرح و به تصویب رسید و با یاری خدا و کمک خیرین با خرید ماهی تازه، برنج و سبزی تازه تعداد 140 بسته سبزی پلو با ماهی برای توزیع در بین نیازمندان تدارک دیده شد.

فرقانی جامعه هدف این موسسه خیریه را خانواده ‌ ‌ های نیازمند، ایتام، بی سرپرست، بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار دانست که به صورت مستمر و یا مقطعی از خدمات این موسسه با هدف ترویح ارزش ‌ های انسان دوستانه و حفظ کرمت انسانی نیازمندان بهره ‌ مند می ‌ شوند.

او گفت: منابع مالی این موسسه از طریق مشارکت خیرین و نیز از محل درآمد حاصله فعالیت درمانگاه شبانه روزی دارالشفای کوثر که تحت نظر موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) است، تامین می ‌ شود.

فرقانی با اشاره به فعالیت ‌ های خیرخواهانه این موسسه در طول سال و در مناسبت هایی نظیر ماه مبارک رمضان، آغاز سال تحصیلی و نیز توزیع بن کالای فصلی، گفت: مؤسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه با اخذ مجور از فرمانداری ساوه در قالب سازمان مردم نهاد آمادگی دارد كه نذورات طول سال مردم شهرستان را در بین محرومین توزیع کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group