پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

در آستانه فرا رسیدن سال نو شهرداری ساوه خود را برای استقبال از بهار آماده می کند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در جلسه هماهنگی ستاد استقبال از بهار شهرداری ساوه گفت: اجرای طرح استقبال از بهار شهرداری ساوه باید شادی و نشاط را در شهر برای شهروندان و میهمانان نوروزی القاء كند.

محسن مددی ضمن تقدیر از تلاش تمامی کارکنان سازمان و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری طی یکسال گذشته بیان کرد: حوزه خدمات شهری، مجموعه‌ای همیشه بیدار است و همکاران ما در این حوزه به صورت شبانه روزی و همه جانبه در مناطق مختلف شهر حاضر و فعال بوده و به شهر و شهروندان خدمات رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: اين روزها با توجه به روزهای پایانی سال و فرارسيدن سال نو حال و هوايي ديگر در شهر حاكم است و شاهد تكاپوي بخش‌هاي مختلف حوزه خدمات شهری شهرداري برا ي فضا آرايي شهري هستیم كه به وضوح مي‌توان در جاي جاي شهر آن را مشاهده كرد.

مددی با بیان این که طرح استقبال از بهار نیز در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و میهمانان برگزار می‌شود، افزود: در نظر داریم با سعی و تلاش همه سازمان ها و واحدهای حوزه خدمات شهری بیش از گذشته رضایت شهروندان و میهمانان نوروزی را جلب کنیم و در همین راستا باید برای اجرای این طرح با تعامل و همکاری صمیمانه تمام ظرفیت‌ها را بکار بگیریم.

وی با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان سال بر تلاش مضاعف در جهت رفع نواقص موجود و اجرای برنامه‌های متناسب با طرح استقبال از بهار با تمامی توان تاکید کرد و افزود: باید برنامه‌ها و اقدامات را به نحو شایسته و مطلوب پیگیری و اجرایی کنیم.

مددی افزود: ساماندهی و زیبا سازی فضاهای شهری موجب ایجاد نشاط و سر زندگی در شهروندان می‌شود که به همین منظور در آستانه سال نو و در راستای ایجاد فضای بصری مناسب و زیباسازی فضاهای عمومی اقدامات متعددی در برنامه ریزی‌های سازمان‌ها و واحدهای مختلف حوزه خدمات شهری در قالب طرح استقبال از بهار لحاظ شده است.

در ادامه این جلسه هر یک از سازمان‌ها و واحدهای تابعه حوزه خدمات شهری به تشریح برنامه های ویژه خود در طرح استقبال از بهار پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group