جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

نایب رئیس و خزانه دار شورای اسلامی شهر ساوه از رشد ۱۵ درصدی بودجه شهرداری این شهر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

حسین ناصری در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: بودجه شهرداری ساوه در ۱۱ ماهه سال جاری بالغ بر ۱۳۸ میلیارد تومان محقق شده است که با توجه به بودجه سال گذشته که معادل ۱۲۰ میلیارد تومان بوده نشان از رشد قابل ملاحظه دارد.

وی در ادامه گفت: در حوزه عوارض ساختمانی شاهد تحقق ۱۴۰ درصدی بودجه پیش ‌ بینی شده و افزایش ۶۰ درصدی نسبت به سال قبل ، بودجه ماده ۱۰۰ تحقق 83 درصدی و افزایش ۷ درصدی، منابع ارزش افزوده تحقق ۸۷ درصدی و کاهش ۱۱ درصدی و سایر منابع نیز تحقق ۶۳ درصدی و کاهش ۱۲ درصدی بوده ایم.

خزانه دار شورای اسلامی شهر ساوه با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری ساوه در بهمن ماه سالجاری 56 درصد عمرانی و 44 درصد جاری بوده است، افزود: با تلاش صورت گرفته و مدیریت در بودجه، این میزان در اسفندماه ۹۷ به ۵۰ درصد عمرانی و ۵۰ درصد جاری تغییر یافته است.

وی تصریح کرد: بودجه ٢١٠ میلیاردی سال ٩٨ شهرداری ساوه نیز برای تصویب به شورای اسلامی شهر ارائه شد كه با افزایش ٥٠ درصدی نسبت به سال ٩٧ تنظیم شده و در آن بر منابع درآمدی جدید با هدف وصول درآمدهای مستمر و پایدار تاکید و به تصویب رسید.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group