شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور از ضروریات فرهنگی کشور برای عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی در آئین بدرقه نخستین مرحله از اعزام کاروان راهیان نور دانشجویی ساوه در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص های فرهنگی جهت دهنده توسعه کشور در ابعاد گوناگون است، اظهار کرد: اردوی راهیان نور به عنوان یک قرارگاه بزرگ فرهنگی نقش بسزایی در توسعه شاخص های فرهنگی داشته و راهکاری عملی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات کشور به منظور حرکت رو به جلو، گفت: حرکت به سمت قله‌های دینی، معرفتی و انسانی در کنار پیشرفت های مادی موضوع مهمی است که در ترسیم برنامه انقلاب در گام دوم انقلاب مورد تاکید قرار گرفته است و باید با استفاده از ظرفیت های فرهنگی و نقش مهمی که حوزه فرهنگ در جامعه دارد به عملیاتی شدن این اهداف کمک کرد.

سرهنگ دستجانی با تاکید بر آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: در اردوی معنوی راهیان نور نسل جوان انقلاب با حماسه و رشادت های دلیرمردان این سرزمین در طول هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می شوند.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور یک سفر معنوی برای اجرای عملیات بزرگ فرهنگی به منظور تبیین فرهنگ ایثار، شهادت، جوانمردی، رشادت طلبی و اقدامی برای تقویت باورهای دینی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه با اشاره به اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی این شهرستان به مناطق عملیاتی گفت: در مرحله نخست 80 دانشجوی خواهر به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: برگزاری مرحله دوم و سوم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی برادران به استعداد 80 نفر و عمومی(خانوادگی) به استعداد 380 نفر در این شهرستان به ترتیب در 16 اسفندماه 97 و دوم فروردین ماه سال آینده انجام خواهد شد و شرکت کنندگان در این سفر معنوی از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید خواهند داشت .

سرهنگ دستجانی بازدید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره و روایتگری و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی را از برنامه‌های حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بیان کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group