چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی مردم با جمعیت هلال احمر موجب گسترش و توسعه نشاط اجتماعی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آیین رونمایی سالن‌های ورزشی بازسازی شده جمعیت هلال احمر ساوه اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی و ورزشی جمعیت هلال احمر در کنار ترویج صلح و دوستی و اقدامات عام المنفعه و انسان دوستانه فضای نشاط اجتماعی را در جامعه تقویت می کند.

وی از جمعیت هلال احمر به عنوان مجموعه ای پویا و محرک جامعه یاد کرد و افزود: فعالیت این مجموعه مردمی به گونه ای تدوین و برنامه ریزی می شود که انگیزه داوطلبانه را برای خدمت به همنوعان تقویت می‌کند و نشان از اعتماد عمومی نسبت به هلال احمر دارد.

منصوری تصریح کرد: عملکرد جمیعت هلال احمر در طول انقلاب در حوزه آموزش، پیشگیری، امداد و نجات و اقدامات داوطلبانه مورد قبول بوده و با وجود محدودیت منابع مالی و اعتباری خدمات بسزایی به مردم ارائه می شود.

به گزارش ایسنا، امام جمعه ساوه نیز گفت: کار در مجموعه هلال احمر عشق و علاقه می‌خواهد و افرادی که در این مجموعه فعالیت دارند با عشق و علاقه به مردم خدمت می کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی تصریح کرد: خدمات انسان دوستانه این مجموعه مبتنی بر دستورات الهی است چرا که با جان مردم سروکار دارد و نجات جان انسان ها از آموزه‌های مورد تاکید دینی است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت هلال احمر در حوزه ورزشی و فرهنگی گفت: گسترش تفریحات سالم مادامی که آمیخته به فساد نشود برای آحاد مختلف جامعه ضروری و واجب است.

امام جمعه ساوه گفت: به هر میزان که کار فرهنگی و ورزشی در جامعه توسعه یابد به همان میزان از آمار آسیب‌های اجتماعی کاسته خواهد شد و موجب سالم سازی جامعه می‌شود.

در ادامه رییس جمعیت هلال احمر ساوه گفت: جمعیت هلال احمر در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب نودوپنحمین سالگرد فعالیت انسان دوستانه و خیرخواهانه خود را آغاز کرده است.

 سید لقمان حسینی افزود: جمعیت هلال احمر ساوه با افزایش مشارکت جوانان و داوطلبان توانسته است رتبه برتر شعب حوزه جوانان در سطح استان مرکزی را به خود اختصاص دهد.

وی گفت: مجموعه فرهنگی و ورزشی هلال احمر گامی بزرگ در توسعه شاخص های ورزشی و فرهنگی برداشته و  به کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کمک می‌کند.

حسینی افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه با دارا بودن مجتمع ورزشی و فرهنگی و پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و پشتیبانی اعضای داوطلب امدادگر یکی از بزرگ‌ترین جمعیت‌های کشور است.

وی در ادامه با اشاره به بازسازی سالن های ورزشی هلال احمر ساوه گفت: اصلاح نور، تعویض کفپوش و رنگ آمیزی به اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در دو سالن ورزشی دو هزار نفره و سالن ۶۰۰ نفره بخشی از اقدامات صورت گرفته در سالجاری است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group