جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

نخستین همایش ملی کاربردی در حوزه علوم انسانی (گرایش مدیریت، روانشناسی و علوم تربیتی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در حاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: فراخوان این همایش از زمستان سال 1396 آغاز و با تشکیل کارگروه و دبیرخانه در واحد ساوه بالغ بر 165 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شد.

دکتر جواد نیکوکار ادامه داد: با اتمام مهلت ارسال مقالات و انجام داوری، 90 مقاله مورد تائید هیات داوران قرار گرفت و 22 مقاله به صورت ارائه و پوستر برگزیده شدند.

وی محورهای همایش را اقتصاد مقاومتی، بیانیه راهبردی رهبر معظم انقلاب در گام دوم در حوزه آینده پژوهی و تاب آوری اقتصاد مقاومتی از دیدگاه علوم انسانی، روانشناسی و مدیریت دانست.

رئیس دانشگاه آزاد ساوه، سخنران ویژه این همایش را دکتر بیات عضو هیات علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین اعلام کرد و افزود: ترویج گفتگو و نزدیک کردن افکار مختلف در محیط‌های دانشگاهی که از جمله رسالت های واقعی دانشگاه در حوزه پژوهش است و نیز بروز کردن اطلاعات دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این همایش ملی است.

وی تصریح کرد: تصمیم دانشگاه بر این است که این همایش ملی به صورت سالانه با کیفیت و کمیت مطلوبتری برگزار شود و جامعه دانشگاهی کشور از آثار و برکات آن بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group