شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و علاقمندان به ورزش شنا، برترین های مسابقات شنای جام دهه فجر که به میزبانی استخر هلال احمر برگزار شده بود، معرفی شدند.

به گزارش ایسنا منطقه مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر ساوه در این مراسم گفت: توسعه ورزش یکی از عوامل پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

سید لقمان حسینی افزود: جمعیت هلال احمر ساوه نیز با در اختیار داشتن مجتمع فرهنگی و ورزشی همواره در مسیر ایجاد بستری برای فعالیت های ورزشی و برگزاری مسابقات تلاش می کند تا بتواند سهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی توسعه فرهنگ ورزش را عاملی برای ارتقای سلامتی جوانان و نوجوانان و حتی افراد سالمند بیان کرد و افزود: روزانه بالغ بر هزار نفر از خدمات ورزشی این مجموعه استفاده می کنند.

حسینی از استخر هلال احمر به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ برای توسعه ورزش شنا یاد کرد که همواره پذیرای علاقمندان به این رشته ورزشی است.

‎ مدیر استخر هلال احمر ساوه نیز گفت: استخر بزرگ هلال احمر ساوه میزبان شناگران رده سنی ۱۰ و زیر ۱۰ سطح شهرستان بود که به مناسبت دهه مبارک فجر و آغاز دهه پنجم انقلاب با حضور پرشور شناگران استخرهای شهرستان برگزار شد.

‎ نوید گلرخ افزود: این مسابقه با حضور شناگران از ۴ استخر موجود و فعال ساوه با هدف ارتقای سطح کیفی شناگران، آشنایی با محیط مسابقه و بالابردن تجربه و مهارت‌های آنها برگزار شد.

‎ وی گفت: این مسابقه دارای چهار ماده رقابتی بود که در پایان به نفرات برگزیده حکم و مدال اهدا شد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group