پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

همزمان با فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان‌های ساوه و زرندیه حماسه حضور را در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی این روز به نمایش گذاشتند. 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، شرکت‌کنندگان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در زیر بارش شدید باران، بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشاندند و در چهل سالگی انقلاب با همان شور و نشاط روزهای پیروزی انقلاب وفاداری خود به آرمان‌های نظام و رهبری را به منصه ظهور گذاشتند. 

شرکت‌کنندگان با تجمع در میدان مادر و حرکت به سمت خیابان شریعتی، میدان امام خمینی(ره)، خیابان انقلاب و میدان انقلاب و با سردادن شعارهای 22 بهمن ماه یوم الله یوم الله، روز شکست دشمن، 22 بهمن، روز نجات ملت، 22 بهمن، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، الله اکبر، پایبندی خود را به ادامه راه شهدا و ولی فقیه به اثبات رساندند و به دنیا بار دیگر این پیام را مخابره کردند که انقلاب اسلامی و پیروزی آن نمادی برای اتحاد و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است. 

مرد و زن، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم جمهوری اسلامی ایران و با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده، آماده ‌ ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل پیام استکبارستیزی خود را به گوش جهانیان رساندند. 

نظیر چنین مراسمی در دو بخش نوبران و بخش مرکزی و شهرهای غرق‌آباد، آوه، نوبران و روستاهای تابعه شهرستان ساوه نیز برگزار شد. 

راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در پنج شهر شهرستان زرندیه شامل شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، خشکرود و رازقان و روستاهای بخش خرقان و مرکزی زرندیه نیز برگزار شد و اتحاد ملی را با حضور پرشور خود به نمایش گذاشتند. 

 

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی گفت:راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران، آزمون سرافرازی ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران اسلامی بود. 

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام کاظم سپاسی در اجتماع راهپیمایان شرکت‌کننده در 22 بهمن ساوه با تاکید براینکه انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی خواب و آرامش را از جبهه کفر و استکبار گرفته است و مایه امید برای مستضعفان جهان و انقلابیون دنیا و نیروهای مقاومت است. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حیات مجدد برای دین مبین اسلام است، گفت: تاسیس یک بنیاد دینی در ادامه بنیاد اصیل اسلام است و قرآن کریم چنین حرکات حق‌طلبانه را به خوبی تفسیر و مورد تاکید قرار داده است. 

وی بر عدم سنجیدن این انقلاب با مسایل و تحرکات مادی تاکید کرد و افزود: آنچه که در این انقلاب مهم و مایه برکت است موضوع پیروزی جبهه حق، پیروزی امامت و ولایت است که برکات بسیاری را برای ایران و ملل آزادیخواه جهان به همراه داشته است. 

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی در ادامه با وضعیت این کشور پیش از انقلاب اشاره کرد و افزود: کشوری که زیر لگد متستشاران خارجی لگدمال می‌شد، اما به برکت انقلاب امروز مستشاران ایرانی در کشورهای دیگر فعالیت دارند که از امتیازات بارز کشور است. کشوری که از جهت علمی رده 72 دنیا را داشته است امروز در منطقه رده اول و در دنیا رده 16 را داراست و سرعت رشد علمی امروز ایران 11 برابر کشورهای دنیاست که عظمت بزرگی برای این مرزوبوم قلمداد می‌شود. 

وی بیان کرد: ملت ایران با رشد علمی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی و... ثابت کرده است که آمریکا و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند. امروز جبهه مقابل ایران اسلامی استکبار جهانی است، اما به برکت انقلاب اسلامی، آمریکا به عنوان قدرت بزرگ اقتصادی دنیا در برابر عظمت این کشور فلج شده است و هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. 

وی ادامه داد: قبل از انقلاب 75 درصد جمعیت کشور در 65 هزار روستا ساکن بودند که از حداقل امکانات محروم بودند، اما به برکت انقلاب امروز بالغ بر 60 هزار روستای کشور از امکانات کامل رفاهی نظیر آب، برق و گاز، بهداشت، جاده و ... برخوردارند که از مصادیق عدالت اجتماعی است. 

حجت‌الاسلام سپاسی در ادامه به مشکلات اقتصادی کشور متاثر از تحریم‌ها و جریانات داخلی اشاره کرد و گفت: امروز با وجود اینکه مشکلات اقتصادی قدرت خرید مردم را با چالش مواجه کرده است، اما با این وجود قدرت خرید مردم نسبت به گذشته سه برابر است. هرچند که این وضعیت مطلوب نیست و باید با تدبیر و برنامه‌ریزی ساختاری بهبود یابد. 

وی به پیشرفت‌های کشور در حوزه نانو تکنولوژی و علوم تکنولوژیک اشاره کرد و گفت: کشور ما امروز دومین کشور قدرتمند در زمینه پهباد بعد از آمریکاست و در قدرت پهبادی حتی از روسیه قوی‌تر است. 

وی از جوانان خلاق و با استعداد ایران اسلامی به عنوان قدرت نرم کشور تعبیر کرد و گفت: مغزهای جوان ایران اسلامی موفق شدند هواپیمای بدون سرنشین و پهباد فوق‌پیشرفته جاسوسی آمریکا را سالم بر زمین بنشانند و توانستند در سیستم اطلاعاتی این پهباد نفوذ کنند گرچه آمریکایی‌ها آن را غیرممکن می‌دانستند. 

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی از 22 بهمن ماه به عنوان نمایشی دیگر از ملت ایران برای به رخ کشیدن عظمت انقلاب یاد کرد و افزود: 22 بهمن یک امتحان و آزمون بزرگ برای ملت ایران بود که به لطف خدا این ملت سرافراز از این آزمون بیرون آمدند. 

وی تصریح کرد: این انقلاب شجره طیبه است و مواجهه این انقلاب مواجهه جبهه حق در برابر باطل است و هرگونه پیشرفت این ملت موجب عصبانیت جبهه باطل می‌شود. جبهه باطل نگران حقوق بشر است، اما سوال ما این است که چرا در مقابل کشتار بی‌رحمانه مسلمانان منطقه و سربریدن کودکان موضع‌گیری نمی‌کنند. 

سپاسی افزود: جبهه باطل به دنبال ایجاد مشکلات در کشور به ویژه در حوزه اقتصادی و معیشتی است تا ملت ایران را وادار به تسلیم کنند، اما باید این آرزو را به گور ببرند که بخواهند روزی را ببینند که این ملت تسلیم آمریکایی‌ها شده است.

وی صبر و تقوا پیشه کردن توام با کار و تلاش با دلسوزی و روحیه انقلابی را نیاز امروز کشور در برابر توطئه‌های جبهه باطل دانست و افزود: در طول 40 سال انقلاب در هر موضوعی مانند نانو تکنولوژی، شبیه‌سازی، مسایل بنیادی و زیر ساختی و ... اگر انقلابی عمل کردیم آثار و برکات آن را دیدیم. 

مدیر حوزه‌های علمیه استان مرکزی تاکید کرد: راه انقلاب اسلامی راه حق است و مورد بغض مستکبران عالم است و دشمنان و معاندین نظام اسلامی از مسیر حق انقلاب اسلامی واهمه و ترس دارند. ملت ایران در تبعیت از ولی فقیه و با بصیرت و هوشیاری همواره دشمنان را از عملی کردن توطئه‌های خود مایوس کردند. 

وی با تاکید بر اینکه آینده این انقلاب درخشان است، گفت: ملت ایران با حضور همیشگی خود در صحنه نشان دادند که هیچگاه فشار و وعده‌های دشمن در اراده آهنین آنان تاثیرگذار نیست. 

این استاد حوزه‌های علمیه استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه ملت ایران از آزمون بصیرت و هوشیاری سرافراز بیرون آمدند، گفت: مسئولان با روحیه انقلابی و جهادی پاسخگوی این حضور معنادار و پیگیر مطالبات مردم باشند. 

حجت الاسلام سپاسی تصریح کرد: مسئولین مراقب باشند خدای ناکرده در مراکز تصمیم‌سازی، وعده‌ها و فشارهای دشمن اثرگذار باشد. باید تمام وقت خود را صرف خدمت به مردمی کنند که همواره پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند و در حمایت از نظام فقط انجام وظیفه مسئولین را می‌شناسند. 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان در پاسخ به حضور حماسی مردم در این آزمون سیاسی، تصریح کرد: کارگزاران نظام به وعده‌های دشمن بدبینانه نگاه کنند و خوشبین نباشند. این ملت وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و مسئولین در حل مشکلات اقتصادی انقلابی عمل کنند. 

  

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group