پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

استاندار مرکزی گفت: رویکرد دولت برخورداری عادلانه از خدمات ورزشی و فرهنگی در کشور است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سیدعلی آقازاده مرکزی در آیین بهره‌برداری از سالن ورزشی دهستان قره چای از توابع بخش مرکزی ساوه با تأکید بر حضور مردم در سالروز ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم تجدید میثاقی با آرمان‌های انقلاب و رهبری است.

سیدعلی آقازاده افزود: در سالروز جشن وحدت ملی باید اختلافات را کنار بگذاریم و حضوری پرشور در این حماسه سیاسی داشته باشیم.

وی با تاکید بر برخورداری روستاها و مناطق محروم از فضای ورزشی افزود: رویکرد دولت برخورداری عادلانه از خدمات ورزشی و فرهنگی است.

به گزارش ایسنا؛ نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: ساوه به عنوان دومین شهرستان استان مرکزی از نظر میزان سرانه ورزشی در رتبه ۱۲ و آخر استان قرار داشت که با حمایت‌های دولتی و خیرین شاهد افزایش سرانه ورزشی شهرستان هستیم.

محمدرضا منصوری با ابراز امیدواری نسبت به احداث زمین چمن مصنوعی در شهرستان ساوه بیان کرد: مجوز وزارت راه برای تعریض محور قدیم ساوه - سلفچگان اخذ شده است و به محض جذب اعتبارات ملی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: انتظار ما از مجموعه مدیریتی استان مرکزی اعمال نگاه و توجه ویژه به ساوه و زرندیه است تا با جذب اعتبارات ملی و استانی روند توسعه این منطقه تسریع شود و توقع می‌رود جهت تحقق مطالبات مردم مدیران استانی حضور مستمر در این دو شهرستان داشته باشند.

منصوری به اقداماتی نظیر افزایش حجم آب ذخیره شده در سد الغدیر با لایروبی نقاط بالادستی سد و نیز پیگیری برخورداری سهم آب ساوه از سد کوچری اشاره کرد و گفت: کمبود آب از مشکلات اساسی ساوه است که با اجرای این اقدامات شاهد برطرف شدن مشکلات هستیم.

در این آیین مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: دو پروژه ورزشی در دهه فجر در ساوه و زرندیه افتتاح شد.

عابد حقدادی افزود: زیرساخت‌های ورزشی در ساوه پایین است و باید طرح‌های زیربنایی و توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان با سرعت بیشتری انجام شود تا سرانه فضای ورزشی افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سالن ورزشی روستای قره‌چای با صرف اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان ظرف مدت هفت ماه تکمیل شده است، افزود: گرچه عملیات اجرایی آن در سال ۹۰ آغاز شد، اما روند اجرایی آن به طور جدی در سال‌جاری انجام گرفت.

فرماندار ساوه نیز گفت: ۲۸ روستای اقماری در این منطقه وجود دارد که روستای قره‌چای مرکز دهستان این منطقه هستند.

محمد بهاروند خواستار تعریض محور قدیم ساوه -سلفچگان به منظور کاهش تلفات جاده‌ای در این محور و ‌تردد ایمن روستاهای اقماری مجاور این محور شد.

به گزارش ایسنا، نبود راه دسترسی مناسب از محور قدیم ساوه - سلفچگان به ۲۰ روستای مجاور این محور، تعریض این محور پرتردد برای کاهش حجم تصادفات و سوانح جاده‌ای، کمبود آب شرب و کشاورزی، از جمله مشکلات این منطقه بود که توسط اعضای شورای روستا در حضور استاندار مطرح شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group