سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

تمامی اخبار

استاندار استان مرکزی گفت: دانش آموزان سفیران فرهنگی انقلاب هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در آیین بهره‌برداری از هنرستان پسرانه خیرساز جوادی پور، اظهار کرد: مشارکت در امر مدرسه‌سازی کاری ارزشمند و در پیشگاه خداوند از اجر و قرب بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: خیرین با کمک‌های خیرخواهانه خود به همنوعان مدد می‌رساند و این همکاری و مشارکت خیرخواهانه موجب شد دوران سخت انقلاب را سپری کنیم.

وی در ادامه به نقش ایثارگران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایستادگی، ایثار و فداکاری رزمندگان در کنار خیرین موجب اعتلای میهن اسلامی شده است. جوانان این کشور در دفاع از میهن جان خود را فدا کردند تا دانش‌آموزان در امنیت و آرامش کامل به تحصیل علم و دانش اهتمام ورزند.

استاندار مرکزی خطاب به دانش‌آموزان گفت: قدر آرامش و امنیت در این کشور را بدانید که به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است. با شعور انقلابی و شور فرهنگی خود پاسخ فداکاری دلیر مردان را با درس خواندن خود بدهید.

آقازاده گفت: جوانان ما در اکثر مراکز فرهنگی و تبلیغی به دنبال تقویت بنیه علمی ایران در جهان هستند و باید استمرار یابد.

وی با اشاره به استعداد بالای جوانان دانش‌آموزان شهرستان ساوه گفت: زحمت خیرین موجب شکوفایی استعدادها می‌شود

استاندار مرکزی بیان کرد: کسب علم و انتقال دانش نیز کاری خیرخواهانه است و کار خیر فقط مشارکت مالی در ساخت و توسعه مدارس فضای آموزشی نیست بلکه هر قدمی که در راستای ارتقای دانش و انتقال آن به نسل بعدی صورت گیرد، کاری خیرخواهانه است.

آقازاده تصریح کرد: اگر خیرین در کشور نبودند قطعا تامین فضاهای آموزشی با مشکل مواجه می‌شد چرا که اعتبارات دولتی پاسخگوی تامین نیازهای فضای آموزشی در کشور نیست و خیرین به عنوان بازوان حمایتی دولت در این امر پیشگام هستند.

به گزارش ایسنا، فرماندار ساوه نیز گفت: خیرین مدرسه‌ساز رتبه ممتاز استان مرکزی را در ساخت نوسازی و بهسازی مدارس و فضای آموزشی کسب کردند و دوشادوش اعتبارات دولتی در ساخت مدرسه مشارکت داشته‌اند.

محمد بهاروند افزود: آموزشگاه پسرانه جوادی‌پور با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیر و نیز ۱۲ میلیارد ریال توسط دولت با زیربنای آموزشی ۱۰۹۰ متر مربع در ۱۲ کلاس و سه طبقه احداث شده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group