جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری فردی که با عنوان و تجهیزات قلابی پلیس اقدام به سرقت از مغازه های تلفن همراه می کرد، خبر داد.

سرهنگ « پرویز اسدی» روز شنبه به ایرنا، گفت: ماموران پلیس در پی دریافت گزارش یک فقره سرقت از فروشگاه تلفن همراه با حضور در محل و انجام تحقیقات و نیز استناد به اظهارات فروشندگان محل، سارق را شناسایی کردند.
وی افزود: بررسی های ماموران پلیس نشان داد که فرد ناشناس که در قالب مشتری به یکی از مغازه ها مراجعه کرده بود، به شکل ماهرانه ای یک دستگاه گوشی تلفن همراه را سرقت کرده است.
سرهنگ اسدی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی های تخصصی و اطلاعاتی که از مغازه داران به دست آوردند، این فرد را در یکی از سفره خانه های اطراف شهرستان ساوه دستگیر کردند.
وی افزود: در بازرسی از وسایل همراه این شخص، اقلامی مانند لباس ماموران پلیس و یک کلت کمری پلاستیکی کشف شد.
فرمانده انتظامی ساوه گفت: این فرد در بازجویی ها ضمن اعتراف به سرقت از مغازه فروش گوشی های تلفن همراه، اذعان داشت که با سوء‌ استفاده از لباس پلیس خود را به عنوان مامور یکی از یگان های ناجا معرفی کرده و به منظور باورپذیری بیشتر نیز یک قبضه کلت پلاستیکی نزد خود نگهداری کرده است.
به گفته سرهنگ اسدی با تکمیل تحقیقات، متهم برای اعمال قانون به مرجع قضائی معرفی شد.
وی از شهروندان خواست که در صورت مراجعه ماموران نهادهای خدمات رسان، حتما نسبت به اخذ کارت شناسایی آنها اقدام کرده و تا شناسایی کامل از ارائه هر گونه پاسخگویی به آنان خودداری کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group