جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ساوه از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مهدی الیاسی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه به مزایای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی اشاره کرد و افزود: کنترل قيمت، مبارزه با گرانفروشي و احتکار، حمايت از توليد داخل، تسهيل کردن دسترسي عموم مردم به کالا و خدمات، حمايت از اقشار آسيب پذير جامعه، جلوگیری از دلالی و واسطه‌گری و رساندن کالا از تولید به مصرف به دور از هزینه‌های جانبی، از مزایای برگزاری این نمایشگاههاست.

وی ادامه داد: با توجه به تاکیدات صورت پذیرفته در ستاد تنظیم بازار شهرستان، اداره صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف شهرستان موظف به برگزاری نمایشگاه بهاره با مقیاس گسترده در شهرستان ساوه شد.

وی خواستار همکاری و حمایت مسئولین شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن این نمایشگاه شد و با انتقاد از عدم تناسب سهمیه تحویلی شهرستان در کالاهای تنظیم بازار، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی پیگیری های لازم را به منظور تخصیص اقلام اساسی تنظیم بازار از جمله انواع گوشت، برنج و میوه شب عید متناسب با جمعیت و گستردگی شهرستان معمول کنند و در توزیع اقلام به بخش نوبران نیز توجه ویژه شود.

الیاسی در پایان، همکاری، هماهنگی و تلاش جدی ستاد تنظیم بازار شهرستان را برای تامین آرامش و فراوانی کالاها و اقلام مورد نیاز برای بازار شب عید شهروندان شریف ساوجی را خواستار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group