جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور به میزان حدود پنج میلیون نفر، اظهار کرد: بالغ بر هفت میلیون نفر در حوزه دولتی کشور حقوق بگیر وجود دارد و با بازنشستگی این میزان حقوق بگیر امکان پرداخت مستمری در بخش دولتی وجود نداشته و چالش‌های جدی بوجود خواهد آمد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آئین گرامیداشت روز پرستار در ساوه اظهار کرد: هیچ شهرستانی در کشور غیر از ساوه وجود ندارد که پس از انقلاب در آن بیمارستان دولتی احداث شده باشد و شان مردم این شهرستان این نیست که از یک بیمارستان با قدمت بیش از 50 سال استفاده کنند.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته بیمارستان جایگزین بیمارستان دولتی احداث می‌شود و با واگذاری زمین و تامین اعتبار بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی به برخی سنگ اندازی‌ها و مانع تراشی‌ها در احداث این بیمارستان اشاره کرد و گفت: احداث این بیمارستان در شرایطی صورت می‌گیرد که کشور با محدودیت منابع مالی مواجه است و همدلی و همراهی همه مسئولان و عدم مانع تراشی روند اجرای آن را تسریع خواهد بخشید.

منصوری در ادامه با اشاره به آمار بالای بیکاری در کشور به میزان حدود پنج میلیون نفر، اظهار کرد: بالغ بر هفت میلیون نفر در حوزه دولتی کشور حقوق بگیر وجود دارد و با بازنشستگی این میزان حقوق بگیر امکان پرداخت مستمری در بخش دولتی وجود نداشته و چالش‌های جدی را بوجود خواهد آورد.

وی به بروز فساد در کشور اشاره کرد و افزود: گسترش فساد در جامعه موجب توزیع ناعادلانه ثروت خواهد شد و تا زمانی که جلوی فساد گرفته نشود قطعا اقتصاد کشور بیمار خواهد بود.

این نماینده مردم در خانه ملت با تاکید بر تولیدمحوری و صادرات محوری در کشور برای خروج از مشکلات اقتصادی تصریح کرد: با هزینه بالا نمی‌شود کشور را توسعه داد بلکه باید با جلوگیری از فساد و با صادرات محوری اقتصاد کشور را از بن بست نجات داد.

وی همچنین با اشاره به احداث سایت پسماندهای عفونی و صنعتی در ساوه گفت: به هیچ وجه اجازه اجرای این طرح را در ساوه نخواهیم داد و جلوی اجرای این طرح را گرفتیم. به مردم اطمینان می دهیم که این طرح منتفی شده است.

منصوری در ادامه با تبریک روز پرستار گفت: پرستاران با وجود همه مشکلات و محدودیت‌های منابع مالی در کشور اما بهترین خدمات در حوزه سلامت را به مردم ارائه می‌دهند.

وی در ادامه تاکید کرد: صراحتا اعلام می‌کنم اگر کسی با من مشکل دارد حق ندارد در حق مردم اجحاف کند. دست از سنگ اندازی و مانع تراشی بردارید و اجازه دهید مردم از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شوند و حق مردم نادیده گرفته نشود.

به گزارش ایسنا، رئیس دانشکده علوم پزشکی ساوه نیز امنیت و سلامت را زمینه ساز آرامش در جامعه دانست و افزود: پرستاران جایگاه ویژه ای در تامین سلامت جامعه دارند.

عباس نیک روش افزود: بالغ بر 600 پرستار در دانشکده علوم پزشکی ساوه فعالیت دارند و در تلاش هستیم علاوه بر توسعه آموزش جامعه پرستاری در حوزه حمایتی و مراقبتی نیز اقدامات عملیاتی انجام دهیم.

وی بیان کرد: توسعه آموزش در رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد با جذب هیئت علمی توانمند از برنامه‌های در دست اقدام دانشکده به منظور ارائه خدمات بیشتر و مناسب‌تر است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group