جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

برای نحستین بار در بین دانشگاه‌های استان مرکزی، پایان‌نامه بین رشته‌ای مدیریت اجرایی و مدیریت ورزشی در راستای اولویت‌های فرمانداری شهرستان ساوه و اداره ورزش و جوانان با راهنمایی دکتر خاطره جماعت عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه، در این دانشگاه دفاع شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، دکتر زین العابدین امینی‌سابق مدیر گروه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در حاشیه دفاع از این پایان نامه گفت: گروه مدیریت تمام تمرکز خود را بر پایان نامه‌های مدیریت در حل مسائل و مشکلات کشور و سازمان‌های دولتی قرار داده است.

وی افزود: در این راستا پایان‌نامه‌های مشترکی را با سایر گروه‌های دانشکده علوم انسانی از جمله گروه معارف و علوم‌تربیتی، مدیریت ورزشی و... تعریف شده است و پایان‌نامه دانشجو "محمد صنم‌بر" با عنوان ارزیابی اثربخشی ورزش همگانی بر فرسودگی شغلی، سلامت عمومی، کیفیت زندگی کاری، امید به زندگی کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساوه، شروعی است برای ترویج فرهنگ ورزش در بین کارکنان سازمان‌های دولتی شهرستان ساوه و همسو کردن استراتژی‌های مدیران دولتی برای تحقق این موضوع مهم ضمن اینکه این موضوع از اولویت‌های فرمانداری شهرستان ساوه نیز است.

به گزارش ایسنا، مسئول امور سیاسی و اجتماعی فرمانداری ساوه نیز گفت: در راستای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی استان مرکزی تفاهم‌نامه‌ای بین فرمانداری و اداره کل امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی منعقد شده است.

رضا شالیان افزود: یکی از بندهای این تفاهم‌نامه استفاده از خروجی دانشگاه‌ها در بهبود فرهنگی و پیشرفت برنامه‌های شهرستان است. در این راستا شورای فرهنگی اجتماعی این برنامه در فرمانداری تشکیل شده است.

وی خواستار تداوم اجرای پایان‌نامه‌هایی از این دست شد که به مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرستان کمک خواهد کرد.

در این جلسه دکتر خاطره جماعت استاد راهنمای این پایان‌نامه نیز گفت: حلقه مفقوده مدیریت شهری ارتباط دانشگاه و بدنه اجرایی شهرستان و نبود تحقیقات علمی در مدیریت است که امیدواریم با اجرای این قبیل موضوعات در پایان‌نامه‌ها این فاصله به حداقل ممکن برسد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group