پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

 

 

تیم ساوه در رقابت های کشتی آزاد جام مرحوم رضا عابدین زاده که روز جمعه در سالن کشتی شهید چمران برگزار شد در رده های نونهالان و نوجوانان قهرمان شد.

رئیس هیات کشتی شهرستان ساوه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این رقابت ها با هدف افزایش نوان فنی کشتی گیران نونهال و نوجوان و نیز آمادگی آنان برای سایر میادین با حضور 120 کشتی گیر از 6 استان کشور برگزار شد.
«مرتضی سعیدی» گفت: در پایان این رقابت ها تیم های نونهالان و نوجوانان ساوه با کسب 232 امتیاز در هر 2 رده سنی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
وی ادامه داد: تیم های ماهدشت با 199 و شهریار با 188 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
سعیدی گفت: در این مسابقات تیم هایی از استان های تهران، توابع تهران، لرستان، کرمان، البرز و منتخب شهرستان ساوه (به عنوان نماینده استان مرکزی) حضور داشتند و کشتی گیران حاضر تجربه اندوزی کردند.
مربی تیم کشتی ساوه نیز گفت: این مسابقات در 13 وزن برگزار شد و تیم ساوه در هر 2 رده با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کرد.
«مهرداد جعفری» افزود: به تیم ها و نفرات اول لوح قهرمانی اهدا شد.
وی افزود: در سال های اخیر هرگاه کشتی گیران ساوجی در مسابقات کشوری حضور یافتند، موفقیت های چشمگیری کسب کردند اما به دلیل اینکه در رده های سنی پایین شرکت می کنند، کمتر دیده می شوند.
جعفری ابراز امیدواری کرد: با تداوم درخشش و فعالیت کشتی گیران نونهال و خردسال ساوجی در مسابقاتی مانند جام مرحوم عابدین زاده، قهرمانی آن ها در مسابقات قاره ای و جهانی رقم بخورد.
وی، حمایت های اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات کشتی شهرستان از ورزش کشتی به خصوص در رده های پایه را قابل تقدیر ارزیابی کرد و گفت: از نظر برگزاری مسابقات مختلف، تامین جوایز و تامین حامی مالی تیم های کشتی اقدامات شایسته ای انجام شده است.
جعفری ادامه داد: کمبود سالن های کشتی از مشکلات اصلی کشتی است و اکنون فقط یک سالن کشتی در در مجموعه شهید چمران وجود دارد و برای فعالیت کشتی گیران مورد استفاده قرار می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: با اینکه 2سالن دیگر هم در سطح ساوه فعال هستند اما امکانات لازم را ندارند و ظرفیت کافی برای انجام تمرینات را ندارند.
جعفری گفت: کشتی ساوه هرچند با حضور تک ستاره ها در میادین مختلف توانسته خودنمایی کند اما برای نتیجه گیری در قالب تیمی باید ساختارهای لازم مهیا شود.
37 هیات و 72 باشگاه ورزشی در شهرستان ساوه فعالیت دارند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group