جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

استاندار استان مرکزی گفت: گزینه نهایی تصدی معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

سیدعلی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: از حدود 40 روز پیش با انتصاب معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی به عنوان استاندار استان زنجان، معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری منصوب شد.

وی بیان کرد: در طول این 40 روز پیشنهادات و کاندیداهای متعددی برای تصدی این سمت مطرح شد و در این مدت کار بررسی انتخاب یک فرد توانمند با سابقه درخشان در دستور کار قرار گرفت.

استاندار مرکزی در ادامه با تاکید بر انتخاب معاون سیاسی استانداری از بدنه وزارت کشور، تصریح کرد: در موضوع انتخاب معاون سیاسی از مجموعه وازت کشور هم ایمان دارم و هم معتقد به این امر هستم و حتما باید گزینه تصدی این سمت سابقه کار در معاونت سیاسی را داشته باشد.

وی ادامه داد: براین اساس و با بررسی گزینه‌های متعدد، 6 گزینه با چنین مشخصاتی از نقاط مختلف کشور معرفی شد و نهایتا هفته گذشته یکی از معاونین سیاسی استانداری‌های کشور به عنوان گزینه جدی تصدی سمت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی مطرح و جهت صدور حکم به وزارت کشور معرفی شد.

آقازاده افزود: از آنجاکه هنوز حکم انتصاب این گزینه معرفی شده به وزارت کشور صادر نشده است از انتشار نام فرد معرفی شده معذوریم و امیدواریم حداکثر ظرف مدت دو هفته آینده کار بررسی گزینه معرفی شده به وزارت کشور نهایی شده و با صدور حکم در این سمت مشغول بکار شود.

گفتنی است، با آغاز بکار دولت دوازدهم در جلسه مورخه 19 مهرماه سال 1396 هیئت دولت "سیدعلی آقازاده" به عنوان استاندار مرکزی انتخاب شد. با گذشت حدودا 40 روز پس از انتصاب استاندار مرکزی در دولت دوازدهم، "فتح الله حقیقی" طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان معاون سیاسی استانداری مرکزی در 26 آبان ماه سال گذشته منصوب شد. حقیقی که تنها سه روز با یکساله شدن معاون سیاسی شدنش در استانداری مرکزی فاصله داشت از استان مرکزی راهی استان زنجان شد و از سوی هیئت دولت در 23 آبان ماه 1397 به عنوان استاندار زنجان منصوب و معرفی شد.

پس از انتصاب "فتح الله حقیقی" به عنوان استاندار زنجان، "سید علی آقازاده" طی حکمی "سعید فرخی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری مرکزی منصوب کرد. حال باید منتظر ماند تا با نظر نهایی وزارت کشور گزینه جدید تصدی این سمت مهم در استانداری مرکزی منصوب شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group