يكشنبه 16 ارديبهشت 1403 | Sunday 5 May 2024

تمامی اخبار

رئیس و اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری شهرستان ساوه با حضور در شرکت آرمکو، ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت در جریان مسائل و مشکلات این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، این بازدید با حضور رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد و هادی ملکی رئیس دادگستری و رئیس کمیته حمایت قضائی از سرمایه گذاری شهرستان ساوه در این بازدید ضمن اشاره به قانون جدید چک و تغییر در روال رسیدگی به پرونده های مطالبه وجه چک، تاکید کرد که شرکت ها در صدور چک ها دقت بیشتری داشته باشند و موعد سررسید چک ها را مراقبت کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود .

وی همچنین از فرماندار ساوه خواست که مشکل این شرکت در خصوص بدهی به ادارات خدمات رسان و بیمه تامین اجتماعی و همچنین ترخیص مواد اولیه این شرکت از گمرک ساوه در سطح شهرستان مرتفع شود و معوقات بانکی این شرکت هم در ستاد تسهیل استان مورد بررسی قرار گیرد و در حد امکان موانع تولید این شرکت برطرف شود.

به گفته وی، مقرر شد که مشکلات مطالبات معوق این شرکت از مشتریان با تشکیل پرونده قضائی، رسیدگی و پس از صدور حکم اجرا شود.

ملکی در پایان به مدیران بخش صنعت تاکید کرد که با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال، برای پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group