شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: پایگاه مسجد محور مالک اشتر مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله امیر کبیر ساوه در بین 2200 مسجد استان مرکزی رتبه اول استانی را به خود اختصاص داد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی اظهار کرد: به دلیل فعالیت‌های ارزشمند این پایگاه در حوزه های فرهنگی، آموزشی، اعتقادی، ورزشی و ... با ارزیابی‌های بعمل آمده این پایگاه به عنوان نمونه استانی در همایش استانی شناسایی و به عنوان پایگاه مقاومت بسیج مسجد محور برتر از سوی سپاه روح الله استان مرکزی معرفی شد.

وی گفت: ارتباط موثر بین امام جماعت، هیات امنا، مسئول کانون فرهنگی و فرمانده پایگاه جهت پیشبرد فعالیت‌ها ، حضور پررنگ امام جماعت در مراسم مختلف ، اجرای فعالیت های گوناگون تحت عنوان برنامه‌های مسجد محوری ، برگزاری جلسات صالحین و قرآن در رده‌های مختلف سنی ، برگزاری برنامه سبک زندگی اسلامی بمدت ۱۰ شب و پخش از شبکه اول سیما در دهه ماه مبارک رمضان و نیز برپایی جلسات هم اندیشی، تربیتی و بصیرتی از جمله ملاک‌های مهم ارزیابی برای این انتخاب بوده است.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه مسجد محوری را سیاست و راهبرد مناسب برای گفتمان سازی بیان کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور به مراتب تاثیرگذارتر است.

وی تصریح کرد: اجرای فعالیت‌های فرهنگی موجب جذب جوانان و نوجوانان به مساجد شده و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش خواهد داد از این رو سیاست اجرای فعالیت های فرهنگی مسجد محور به عنوان یک راهبرد عملیاتی می‌شود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group