جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) شهرستان ساوه از اجرای طرح "یلدای مهربانی" در آستانه فرا رسیدن شب یلدا به همت این موسسه خیریه خبر داد.

علی فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، از طرح یلدای مهربانی به عنوان یک حرکت خیرخواهانه برای استقبال از یلدایی به رنگ مهربانی مردم یاد کرد و افزود: این طرح خداپسندانه و انسان دوستانه با مشارکت جمعی از خیرین شهرستان که به دنبال برجسته کردن نام و مقام خود نبوده و انسانیت در بین آنان موج می   ‌   زند، با هدف توزیع سبد کالا بین نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) ساوه به اجرا درآمد.

وی بیان کرد: اجرای این طرح به منظور کمک به ایتام نیازمند و محرومان جامعه است که شب یلدا برای آنان به جای شب شادی و دورهمی خانوادگی به عنوان طولانی ترین شب گرسنگی، تنهایی و سرماست.

فرقانی با اشاره به توزیع 123 سبد کالا در اجرای طرح یلدای مهربانی بین نیازمندان تحت پوشش موسسه خیریه اظهار کرد: سبد کالای یلدایی موسسه شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ، حبوبات شامل لپه، عدس، لوبیا، ماکارونی، سویا، رب گوجه، میوه سه رقم، آب میوه، غذای گرم است که در یک حرکت مردمی به عنوان چراغ روشنی در طولانی   ‌   ترین شب سال، محفل سرد نگاه نیازمندان را روشن کرده و کام آنان را شیرین می   ‌   کند.

وی ارزش ریالی سبد کالا و غذای گرم توزیع شده موسسه خیریه کریم اهل بیت (ع) در بین جامعه هدف را حدود 420 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این حرکت مردمی و خیرخواهانه بانی یک دقیقه بیشتر خندیدن نیازمندان و ایتام در طولانی   ‌   ترین شب سال خواهد بود.

کمک به خانواده   ‌   های نیازمند، بی   ‌   سرپرست، بدسرپرست، ایتام، زنان سرپرست خانوار و خانواده   ‌   های دارای مشکلات اقتصادی و ... تامین جهیزیه، پرداخت   ‌‌   های هزینه   ‌   های تحصیلی دانش   ‌   آموزان و دانشجویان نیازمند و ... از اهداف این موسسه خیریه کریم اهل بیت(ع) ساوه است که با اخذ مجوز از فرمانداری ساوه در قالب سازمان   ‌   های مردم نهاد فعالیت می کند.   ت   وزیع بن کالاهای مورد نیاز، توزیع مواد غذایی و تاسیس دارالشفای شبانه   ‌   روزی کوثر به منظور برطرف کردن نیازهای درمانی و بهداشتی خانواده   ‌   های تحت پوشش از دیگر اهداف این موسسه است   .   این موسسه آمادگی دارد كه نذورات طول سال مردم شهرستان را تحویل و طبق نیت خیرین به مستمندان هزینه كند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group