شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه گفت: دانشگاه‌ها در سراسر کشور نباید به باشگاه احزاب تبدیل شوند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت   ‌   الاسلام سیدابراهیم حسین ی در آئین گرامیداشت سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه افزود: دانشگاه باید تقویت کننده علمی احزاب باشد و این اساتید دانشگاه هستند که باید جهت درست حرکت احزاب را مشخص کنند .

وی افزود: اسلام پیشرفته بودن غرب را به این معنی درست نمی‌داند و رشد تک بعدی پیشرفت محسوب نمی‌شود. غرب در زیر فشار فساد اخلاقی در حال غرق شدن است.

وی با تاکید بر اینکه غربی‌ها همجنس بازی را همان قدر آزاد می‌دانند که پرستش خدا را آزاد می‌دانند، اظهار کرد: آیا این اعتقاد متعلق به یک کشور مدعی پیشرفت است، ما این غرب را پیشرفته نمی‌دانیم و برعکس عقیده داریم که این اعتقاد عقب‌ماندگی و جاهلیت نوین را نشان می‌دهد .

امام جمعه ساوه بیان کرد: در کشورهای غربی قانون مبتنی بر الهیات نیست. از طرفی در این خصوص که ما عقب مانده خوانده می‌شویم، باید دید ما چقدر به اسلام عمل کرده‌ایم یا شاید حاکمان اسلامی حاکمان لایقی نبوده‌اند. در واقع وقتی حاکمان دول اسلامی گاوهای شیرده غرب هستند انتظار پیشرفت نمی‌توان داشت.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری است که به درستی تشکیل حکومت اسلامی داده است. البته این نظام هنوز نوپاست و با مداومت بر حمایت از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به پیشرفت‌های واقعی دست پیدا خواهیم کرد. دانشمندان منصف معتقدند پیشرفت غرب مدیون اسلام و دانشمندان اسلامی است.

به گزارش ایسنا؛ جواد نیکوکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح گفت: تعالی و پیشرفت همه جانبه بدون ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه میسر نیست.

وی از حوزه‌های علمیه دعوت کرد تا با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی منویات مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group