جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

همایش طرح 1452 که مربوط به حفظ جز سی ام قرآن کریم است با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در امامزاده سید اسحاق(ع) ساوه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان ساوه در این همایش گفت: این طرح برای اولین بار با هماهنگی اوقاف و آموزش و پرورش در حال اجراست.

حجت الاسلام حمید کرمی افزود: در این همایش با دعوت از اساتید برجسته کشوری صوت و لحن قرآن کریم به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

وی بیان کرد: ساوه ظرفیت بالایی در پرورش استعدادهای قرآنی دارد از این رو پرداختن به آموزش قرآن کریم موجب تقویت استعدادهای دانش آموزان خواهد شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ساوه نیز گفت: این طرح در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرآن آموزی بین 750 دانش آموز دختر و پسر شهرستان اجرا شده است و با افزایش 20 درصدی میزان استقبال دانش آموزان نسبت به سال گذشته مواجه بود.

رضا عفتی افزود: آموزش و پرورش همواره طلایه دار فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی است و امیدواریم با اجرای این طرح شاهد تربیت حافظان و قاریان برجسته قرآن کریم در آینده باشیم.

وی ترویج فرهنگ غنی قرآن کریم را از رسالت های مهم آموزش و پرورش برشمرد و افزود: حفظ جزء سی ام قرآن کریم که هدف اصلی این طرح است در واقع باب تشرف به حفظ کل قرآن کریم است و انگیزه ای را برای حفظ کل قرآن در بین دانش آموزان ایجاد می کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group