پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه بر لزوم مردمی بودن جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن بیان کرد و گفت: به کوری چشم دشمنان پرچم این حکومت که توسط مردم به اهتزار درآمده است برافراشته خواهد ماند.

وی به لحاظ کردن وجهه مردمی انقلاب تاکید کرد و افزود: همانطور که مردمی بودن مناسبت‌هایی نظیر ماه محرم، عید غدیر، ماه رمضان و سایر برنامه‌ها را شاهد هستیم در جشن‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز باید با مشارکت و حضور مردم در صحنه عمل کرد.

امام جمعه ساوه حضور مردم در صحنه را عاملی برای خنثی کردن سناریوی دشمن برای جدایی بین ملت و مسئولان دانست و افزود: اختلاف بین مردم و بدنه حاکمیت و سیاه نمایی وضعیت کشور موجب خوشحالی دشمن و عملی کردن توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی خواستار امیدبخشی به جامعه شد و افزود: جلوگیری از بروز فساد در جامعه، بیان آمارهای درست از وضعیت کشور، تلاش برای خدمت صادقانه به مردم از راهکارهای تقویت امید و نشاط در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به خدمات انقلاب به مردم اظهار کرد: حجم خدمات صورت گرفته به مردم پس از انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست. در قبل از انقلاب بسیاری از شهرهای کشور از حداقل امکانات نظیر گازرسانی برخوردار نبودند اما امروز به برکت انقلاب حتی دورترین روستاهای کشور از این نعمت طبیعی برخوردار هستند و همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه از مسئولان خواست تا با خدمت بیشتر به مردم موجب ارتقای سطح رضایتمندی جامعه باشند و گفت: پاسداری از دستاوردهای نظام اسلامی و خدمت به مردم وظیفه همه مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به تقارن ایام الله دهه فجر با ایام فاطمیه اظهار کرد: به بهانه جشن نباید ارزش‌های دینی را مخدوش کرد از این رو باید حرمت این ایام را حفظ کرد. همچنین باید شادی‌های این ایام منطبق با شرع و قانون باشد.

به گزارش ایسنا، معاون استاندار و فرماندار ساوه نیز چهل سالگی انقلاب را وجه تمایز سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سالجاری با سال‌های گذشته بیان کرد و گفت: جشن‌های امسال باید متنوع تر و باشکوه تر از سال‌های گذشته باشد.

محمد بهاروند در ادامه گفت: هر سال جشن های پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان ستاد دهه فجر برنامه ریزی و اجرایی می‌شد اما در سالجاری با عنوان ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و باید به گونه‌ای مفاهیم و ارزش های انقلاب تبیین و اجرایی شود که نسل جوان و آینده انقلاب به خوبی با اهداف انقلاب آشنا شوند.

وی افزود: در چهل سالگی انقلاب باید شاخص های مهمی که ارتقا و رشد یافته است تبیین شود به عنوان مثال باید به نسل جوان گفته شود که در بدو انقلاب پزشکان کشور از کشورهایی نظیر بنگلادش و ... تامین می شدند اما امروز به برکت انقلاب کشور در حوزه بهداشت و درمان در بهترین وضعیت قرار دارد.

فرماندار ساوه تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب بی‌بدیل و در ادامه انقلاب انبیاء و صلحا و انقلاب امام حسین (ع) است گرچه مشکلاتی هم وجود دارد اما همگان در دفاع از آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

وی ترویج ناامیدی در جامعه را موجب از دست رفتن اعتماد مردم دانست و تصریح کرد: تقویت فضای امید و نشاط در جامعه زمینه ساز تقویت اعتماد عمومی خواهد شد.

بهاروند خواستار پرهیز از پراکنده‌کاری و موازی‌کاری در برنامه‌های دهه فجر شد و افزود: همه دستگاهها موظف هستند در قالب برنامه های ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی فعالیت کنند.

وی همچنین خواستار افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی و خدماتی دهه فجر با هماهنگی ستاد شد و افزود: ایجاد و تقویت کمیته های دهه فجر و نیز برگزاری پرشور اجلاسیه شهدای کارگری کنگره 6200 شهید استان مرکزی از جمله اقداماتی است که باید با تلاش همه مسئولان و مشارکت مردمی صورت گیرد.

در ادامه این جلسه اعضای ستاد بزرگداشت 40 سالگی انقلاب اسلامی به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group