پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

در مراسمی با حضور هیئت سرپرست و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه دانشجویان برتر علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی این دانشگاه تجلیل شدند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در این آئین با گرامیداشت روز دانشجو گفت: روز دانشجو روز شهادت سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در سال1332 است که این دانشجویان در اعتراض به سیاست‌های دولت‌های وقت و حضور ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند .

جواد نیکوکار اظهار کرد: دانشجو ویژگی‌های برجسته‌ای دارد یکی از این ویژگی‌ها تلاش و کوشش در ارتقاء کیفی در رشته مورد علاقه اوست و ویژگی دیگر پشتکار است که نبود این پشتکار خسارت زیادی را به بار آورده است.

وی تهذیب نفس را از دیگر ویژگی های یک دانشجوی موفق دانست و توجه به اخلاقیات را لازمه اصلی پیشرفت دانست و افزود: ویژگی دیگر یک دانشجوی واقعی داشتن بصیرت و قوه تحلیل بالاست. دانشجو باید بتواند درست و غلط مسائلی که امروز در فضای مجازی زندگی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد تشخیص دهد.

در ادامه حسین حبیبی‌تبار عضو گروه معارف دانشگاه آزاد ساوه نیز گفت: دانشجو امروز باید بداند چه وظیفه‌ای نسبت به انقلاب اسلامی دارد، انقلابی که با ریخته شدن خون‌های فراوانی به دست آمده است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group