جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو استاندار مرکزی با یک خانواده شهید دانشجو در شهرستان ساوه دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سید علی آقازاده در سفری نیم روزه به ساوه در منزل دانشجو و معلم شهید "علی پیرونظر" حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد.

شهید علی پیرونظر متولد سوم فروردین ماه 1343 و دارای تحصیلات کارشناسی است که در عملیات بیت المقدس در منطقه "ماووت" در تاریخ 28 دی ماه سال 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

استاندار استان مرکزی در این دیدار با تجلیل از مقام شهیدان اظهارکرد: شهدای فرهنگی و دانشجو حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند.

سیدعلی آقازاده به نقش ایثارگران و شهدا در اقتدار نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: هر توفیقی که در نظام اسلامی بدست می آید به برکت خون مطهر شهدا و مجاهدت ایثارگران است.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان کمترین کاری است که در قبال آنها صورت می گیرد. وظیفه آحاد مختلف مردم و مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بزرگداشت مقام شامخ شهداست.

وی گفت: امروز اگر شاهد برپایی جشن ۴۰ سالگی انقلاب هستیم به برکت خون شهدا و هدف والای آنان است.

استاندار مرکزی در ادامه سفر به ساوه با حضور در یکی از نقاط حاشیه نشین ساوه واقع در شهرک ولیعصر(عج) موسوم به منطقه فانوس آباد ضمن بازدید از این منطقه در دیدار با مردم مشکلات آنان را بررسی کرد.

شرکت در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در شهرستان ساوه که در شهر صنعتی کاوه با حضور مدیران صنایع برگزار می‌شود از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به ساوه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group