شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور گفت: باز تولید ارزش‌های انقلاب اسلامی به عنوان رسالت اصلی بسیج اساتید دانشگاه های سراسر کشور است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، وحید جلال زاده در نشست تخصصی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با موضوع بسیج و چهل سالگی انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز در دنیا لیبرال دموکراسی سعی در بازسازی و به روز کردن خود دارد و به فراخور مسائل جاری دنیا تولید محتوا می‌کند. اگر چه محتوای آنها بی محتوایی است. برای مثال تولید و راه‌اندازی جریان فمینیسم حاصل همین تلاش شیطانی است.

وی اظهار کرد: امروز ما به عنوان بسیج باید بتوانیم از ظرفیت‌های معنوی‌مان استفاده صحیح کنیم. جمهوری اسلامی محصول مبارکی است شاید این محصول نواقصی هم داشته باشد اما تمام همت ما باید برطرف کردن این نواقص باشد.

‌ دبیر شورای راهبردی بسیج اساتید کشور در ادامه گفت: بسیج قشر پیشران انقلاب اسلامی است و باید با خود بیندیشیم که آیا به وظایفمان در مقام پیشران درست عمل کرده‌ایم؟ ما باید ببینیم چرا هر دولتی عوض می‌شود راه و شیوه عوض می‌شود و ما به پیشرفتی در توسعه نمی‌رسیم.

آیا بسیج اساتید باید همان کارهایی را انجام دهد که در دهه‌های پیش صورت گرفته است و آیا امروز وظایف ما تغییر نکرده است. وظایف ما امروز باز تولید ارزش‌های انقلاب اسلامی است ما باید در بسیج به کمک دولت مردان و مسئولین نظام بیاییم. اما در مبارزه با تجمل و اشرافی‌گری تاکنون نتوانسته‌ایم موفق باشیم.

جلال زاده از برنامه محور بودن بسیج اساتید به عنوان یک ظرفیت بزرگ بدون در نظر گرفتن نگاه های سلیقه ای و جناحی برای کمک به مدیران اجرایی کشور به منظور حل مشکلات یاد کرد و راه اندازی اندیشکده‌های راهبردی را یک رویکرد مثبت برای تحقق این رسالت دانست.

رئیس دانشگاه آزاد واحد ساوه نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز بسیج در جهاد اصغر به پیروزی رسیده و حالا نوبت جهاد اکبر است که از آن به عنوان همان جهاد با نفس تعبیر می‌شود.

جواد نیکوکار عنوان کرد: وظیفه یک بسیجی امروز سنگین تر از دهه‌های 60و 70 است بسیجی امروز باید یک مطالبه‌گر باشد‌ تا در سایه مطالبه‌گری شاهد پویایی و نشاط بیشتر که زمینه ساز توسعه پایدار است باشیم.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group