پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403 | Thursday 25 April 2024

تمامی اخبار

جانشین فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ترویج تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه یک اولویت است که موجب تقویت انقلاب اسلامی و تحقق آرمان های نظام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده همزمان با فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان ساوه با عنوان لبیک یا رسول الله در مصلی امام علی (ع) عنوان کرد: برای تحقق اهداف انقلاب در دهه پیشرفت و عدالت، تفکر بسیجی و فرهنگ جهادی یک نیاز اصلی و ضرورتی اجتناب ناپذیر برای کشور است.

وی بر اهمیت حفظ و حراست از انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: ایجاد و تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی به فرمان امام راحل و ارتش دهها میلیونی به فرمان رهبر معظم انقلاب برای دفاع و حراست از انقلاب به عنوان ماموریت اصلی بسیج است.

وی تصریح کرد: عمق‌نگری و ژرف‌نگری به فلسفه تشکیل بسیج بیانگر آن است که پس از انقلاب، امنیت کشور به تدبیر امام به نیروی مردمی با عنوان شجره طیبه بسیج واگذار شده است.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی به راهبرد تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی و شکل‌گیری بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج برای پاسداری انقلاب و تحقق اهداف توسعه‌ای ماموریت یافته است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج فقط در پایگاه‌ها نیست، اظهار کرد: آحاد مردم با تفکر بسیجی از انقلاب حراست و پاسداری می‌کنند و باید این تفکر توسعه یابد.

سرهنگ گلشن زاده در ادامه تعمیق انقلاب اسلامی را از طریق سازماندهی مردم و ایجاد نیروی مردمی بسیج مورد تاکید قرار داد و به ویژگی های بسیجیان اشاره کرد و گفت: ولایت مداری، دشمن شناسی و دشمن ستیزی ایمان، اخلاص و شهادت طلبی از مهمترین ویژگی های بسیج به عنوان نیروی مردمی در نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج در مقابل دوستان، دوست است و در برابر جبهه دشمن و کفر می‌ایستد، عنوان کرد: از ابتدای تشکیل این نهضت، جبهه‌ای که در مقابل ایران قرار گرفته، همواره به دنبال براندازی این انقلاب بوده است. از این رو تقویت بصیرت و هوشیاری بسیج مانع از عملی سازی توطئه‌های دشمنان می شود.

جانشین سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به برکت انقلاب و مجاهدت ایثارگران و جانفشانی شهیدان و نیز جاری شدن تفکر بسیجی در این کشور به ارمغان آمده است.

وی با تاکید بر تجهیز بسیج به سلاح و صلاح اظهار کرد: تجهیز بسیج به سلاح یعنی کسب آمادگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان با استفاده از ابزار و ادوات نظامی و نیز تجهیز به صلاح با تقویت باورهای دینی و اعتقادات، تمامی ترفندهای دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن با تمام توان در مقابل نظام اسلامی ایستاده است و نباید اجازه دهیم خاکریزی که توسط شهدا و ایثارگران در دوران جنگ فتح شد به دست دشمن بیفتد و دشمن این آرزو را با هوشیاری و حضور به موقع بسیج در صحنه به گور خواهد برد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: تفکر بسیجی به عنوان یک الگوی بی بدیل علاوه بر صیانت از آرمان های نظام اسلامی به تمامی ملت های آزادیخواه جهان صادر شده است.

سرهنگ پاسدار علی رسولی اظهار کرد: امروز اگر مردم یمن در مقابل دولت سعودی و توطئه افکنی استکبار جهانی ایستاده‌اند و زلزله سیاسی در کابینه اسرائیل بوقوع پیوسته و منافع مستکبران عالم به خطر افتاده است به دلیل تفکر و فرهنگ بسیجی است که از ملت ایران به منطقه تزریق شده است.

وی تصریح کرد: امروز روحیه مقاومت به برکت خون شهدا و تفکر بسیجی در دنیا جاری و ساری شده است.

در این مراسم علاوه بر مدیحه سرایی از حجت الاسلام قربانی و حجت‌الاسلام خدام به عنوان پیشکسوتان بسیجی و نیز دکتر رضا نظری معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی به عنوان بسیجی نمونه با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group