چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی در امامزاده سید اسحاق (ع) اول آذرماه به مدت 10 روز و از ساعت ۱۵ الی۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار علی رسولی در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت ‌ وگو با خبرنگاران عنوان کرد: این نمایشگاه در ۱۴غرفه به معرفی توانمندی‌های داخلی، رونق تولید و حمایت از واحدهای کوچک تولیدی به مدت ۱۰ روز برگزار شده که جمعی از تولیدکنندگان با محصولات مختلف کشاورزی، صنعتی، توانمندی‌های تولیدی مشاغل خانگی حضور دارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان حمایت از کالای ایرانی اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از ظرفیت‌های داخلی و همچنین حمایت از کالای ایرانی برپا شده است و نمایشگاه صنایع تبدیلی و اقتصاد مقاومتی برای سومین سال متوالی به مناسبت هفته بسیج و به همت بسیج سازندگی در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه به‌کارگیری جوانان کشور به منظور تقویت شغل‌های کشاورزی، دامپروی و کوتاه کردن دست دشمن از نفوذ در کشور است که در این راستا باید تلاش کنیم با به‌کارگیری جوانان در بحث اقتصاد مقاومتی قدرت نفوذ دشمن را در کشور کاهش دهیم چراکه حفظ توسعه پایدار کشور جز با توجه به اقتصاد مقاومتی محقق نمی‌شود.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه تصریح کرد: غرفه‌های این نمایشگاه به طور عمده تولیدات بسیجیان در حوزه‌های مختلف شهرستان ساوه است.

رسولی عنوان کرد: برنامه‌های فرهنگی، ایستگاه صلواتی، مشاوره حقوقی، آموزش کارآفرینی، خدمات بهداشتی رایگان، آموزش در راستای ترویج محصولات کشاورزی از جمله برنامه ‌ های جانبی این نمایشگاه به شمار می ‌ ‌رود.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های بسیاری با ارائه تسهیلات بسیج در این شهرستان به تولید رسیده که این تولیدات در به ثمر رسیدن اقتصاد کشور کمک موثری می‌کند.

فرمانده ناحیه سپاه ساوه بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و با رویکرد مردمی‌سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال امسال مبلغ 22 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات ارزان‌قیمت برای متقاضیان طرح‌های مختلف اقتصادی اختصاص یافته است که این مهم با همکاری سازمان بسیج سازندگی عملیاتی می‌شود و عموم مردم می‌توانند از این تسهیلات برخوردار شوند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group