پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

فرماندار ساوه گفت: تولید ملی اقتصاد کشور را در مقابل عوامل شوک ‌ آور خارجی حفظ می‌کند.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در جریان بازدید از یک واحد تولیدی در شهر صنعتی کاوه با اشاره به اهداف شوم دشمنان در جهت تضعیف قدرت اقتصادی جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتصاد مقاومتی می‌تواند در راستای كاهش وابستگی‌ها، تاكید بر مزیت‌های تولید داخل و تلاش بر خوداتكایی به عنوان اصلی‌ترین راهكار اقتصادي كشور در شرايط خاص قلمداد شود.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی تهدیدات به فرصت‌ها بدل شده و ضمن فراهم کردن زمینه رشد و توسعه اقتصادی، قطع وابستگی و جلوگیری از فشارهای اقتصادی دشمنان را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: همچنان با جدیت به دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای رونق واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنان در شهرستان ساوه هستیم.

وی با بیان اینکه در شهرستان ساوه اقدامات خوبی برای رونق اقتصادی و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی صورت گرفته است ،گفت: در این مسیر دولت از ظرفیت بخش خصوصی به عنوان صاحب اصلی حوزه تولید حمایت کرده است.

بهاروند با اشاره به اینکه دولت در بخش‌های مختلف بر حمایت از تولید و رفع موانع پیش‌روی واحدهای تولیدی تاکید کرده است، تصریح کرد: دولت از تولید ملی به عنوان عاملی مهم در ایجاد ثبات و آرامش در مقابل عوامل خارجی که می‌تواند از اقتصاد کشور در برابر شوک‌های خارجی که ممکن است تبعات سنگینی برای اقتصادهای وابسته داشته باشد، حمایت می‌کند.

وی در این بازدید گفت: شرکت مارینا سان در زیربنایی به مساحت 28 هزار متر مربع و ظرفیت تولید 3 هزار تن در ماه در شهرک صنعتی کاوه واقع شده است

فرماندار ساوه افزود‌: این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع مختلف لوازم بهداشتی انواع دستمال کاغذی صورت و حوله‌ای درکشور است که توانسته زمینه اشتغال 160 نفر را در ساوه فراهم کند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group