جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: تا زمانی که سود بانکی کمتر از چهار درصد نشود تولید رونق نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمدرضا منصوری در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و سرمایه گذاری زرندیه، گفت: ساوه و زرندیه بهترین نقطه ایران برای سرمایه گذاری بوده و از قابلیت های بالایی به دلیل نزدیکی به پایتخت، مجاورت با فرودگاه بین‌المللی و مهیا بودن زیرساخت های لازم برخوردارند .

وی در ادامه اقتصاد بیمار را نتیجه عدم همخوانی دخل و خرج دانست و گفت: به دلیل نبود درآمد لازم در حوزه تولید، سرمایه گذاران به ناچار برای تامین هزینه‌های خود به وام بانکی با سودهای بالا روی می آورند که بزرگترین آسیب را به تولید و اقتصاد وارد می کند .

منصوری با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان به دلیل نرخ بالای سود بانکی بیچاره شدند، گفت: بالا بودن نرخ سود بانکی چرخ تولید را از حرکت بازمی دارد .

وی بر لزوم حمایت از تولید به هر شکل ممکن برای امیدبخشی به صاحبان صنایع افزود: کاهش ارزش پول ملی موجب شده است که مزیت صادرات محوری را از دست بدهیم و روند صادرات کالا کاهش یابد .

منصوری به قدیمی بودن نظام آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت: قدیمی بودن سیستم آموزش و پرورش موجب شده است که نیروی انسانی در کشور ما توانمند و متخصص تربیت نشود و نتیجه آن نبود مهارت لازم برای بعد از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه است .

وی افزود: وقتی سیستم آموزشی تخصصی نباشد، كارآفرینی برای کشور تربیت نخواهد شد. نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی مدرن و مدیریت صحیح زمینه‌ ساز رقابت پذیری است و نتیجه آن حضور موفق در بازارهای جهانی و صادرات محور بودن محصولات است .

منصوری خاطرنشان کرد: صنعتگران ناامید نباشند و مطمئن باشند از این دوران سخت به راحتی عبور خواهیم کرد .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group