جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

امام جمعه ساوه نسبت به در اختیار گذاشتن اموال بیت‌المال برای استفاده شخصی عده‌ای هشدار داد و گفت: استفاده از امکانات بیت المال برای تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خیانت به مردم است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جلسه درس اخلاق مدیران که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در امامزاده یحیی (ع) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: مسئولان باید دو ویژگی مهم امانتداری و صداقت که در حکومت علوی به عنوان اساس کار کارگزاران نظام بر آن تاکید شده است را سرلوحه کار مدیریتی خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: هرکس در هر پست و مقامی که هست امانتدار مردم است و باید نسبت به جایگاه و مرتبه مدیریتی خود و مسئولیتی که حاکمیت به او واگذار کرده است در محضر الهی و مردم پاسخگو باشد.

امام جمعه ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه مسئولیت یک امانت است و خدمتگزاری برای مردم هم یک امتحان و امانت الهی است، تصریح کرد: مسئولان باید پاسدار منافع مردم و انقلاب باشند نه منافع شخصی خود، چراکه اگر برای جلب رضای الهی حافظ منافع مردم بودند عملکرد آنان مورد رضایت حق تعالی خواهد بود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه همه مسئولان در اهتزاز پرچم علی (ع) و فاطمه(س) در این کشور سهم دارند، عنوان کرد: باید کمر همت ببندیم و اجازه ندهیم به این کشور خیانت شود و با بصیرت و هوشمندی توطئه‌های داخلی و خارجی را نقش بر آب کنیم .

وی با تاکید بر اینکه مردم تشنه خدمت هستند، گفت: ملت ایران کارنامه درخشانی در دفاع از آرمان‌های نظام و رهبری دارند و ثابت کردند که خدمت صادقانه مسئولان زمینه ساز تقویت انسجام ملی شده و این مردم تا پای جان نظام و رهبری ایستاده‌اند.

امام جمعه ساوه همچنین نسبت به در اختیار گذاشتن اموال بیت‌المال برای استفاده شخصی عده‌ای هشدار داد و گفت: استفاده از امکانات بیت المال برای تبلیغات زودهنگام انتخاباتی خیانت به مردم است.

او با گرامیداشت هفته بسیج از این شجره طیبه به عنوان یک تفکر تعبیر کرد که نتیجه این تفکر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور به موقع در صحنه برای دفاع از آرمان‌های نظام است.

به گفته حجت‌الاسلام حسینی بسیج مبدا حرکت عمومی در صیانت و حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است و گذشت 40 سال از عمر با برکت انقلاب با وجود تداوم دشمنی‌های استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن نتیجه فراگیر شدن تفکر بسیجی در کشور است.

وی با تاکید بر حفظ تفکر بسیجی در جامعه تصریح کرد: عزت و اقتدار نظام اسلامی در گرو حفظ وحدت و اتحاد ملی است و ترویج تفکر بسیجی و تلاش با روحیه بسیجی موجب تقویت اقتدار ملی و مستحکم شدن پایه های نظام اسلامی خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group