جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه از اعزام نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، عنوان کرد: در مرحله نخست 220 دانش آموز که شامل 180 دانش آموز از شهر ساوه و 40 دانش آموز از بخش نوبران هستند به استعداد 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مرحله دوم و سوم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی در این شهرستان طی ماههای آینده انجام خواهد شد و دانش آموزان و فرهنگیان شرکت کننده در اردوهای راهیان نور از مناطق طلائیه، هویزه، دهلاویه، یادمان شهدای عملیات رمضان و شلمچه بازدید خواهند داشت .

سرهنگ رسولی بازید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، برگزاری شب خاطره و روایتگری و برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی را از برنامه های حضور دانش آموزان و فرهنگیان در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دانست .

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه های معنوی و آینده سازان کشور یاد کرد که حضور آنان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس ضمن تبیین ارزش‌های اسلامی موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان کشور خواهد شد.

فرمانده سپاه ساوه، آشنایی دانش آموزان با رشادت‌های جوانان در هشت سال دفاع مقدس، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی به منظور مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین اهداف اعزام کاروان‌های راهیان نور است .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group