جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ساوه از پخش زنده بازی تیم فوتسال شهرداری ساوه با گیتی پسند اصفهان از شبکه آفتاب در روز پنجشنبه هفته جاری خبر داد.

جعفر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با بیان اینکه این مسابقه روز پنجشنبه 24 آبان ماه ساعت 16 در سالن ورزشی فجر برگزار خواهد شد، گفت: تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان یکی از قهرمانان لیگ برتر کشور است و حضور تماشاگران می‌تواند زمینه را برای پیروزی ما را در مقابل این تیم فراهم کند.

حسینی افزود: برای پیروزی مقابل این تیم قدرتمند نیاز به حمایت هوادارانمان داریم و امیدوارم هواداران روز پنجشنبه شرایطی را در سالن فجر ایجاد کنند که کار برای این تیم سخت شود و زمینه برای پیروزی ما در این دیدار خانگی فراهم شود.

حسینی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه چه برنامه هایی برای بهبود وضعیت تیم فوتسال شهرداری و کسب نتایج بهتر در ادامه رقابت‌ها گفت: تیم فوتسال شهرداری ساوه متاسفانه در نیم فصل گذشته نتایج ضعیفی را کسب کرد به گونه ای که هم اکنون با 8 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

وی با اشاره به تغییر کادر فنی تیم و انتخاب سرمربی توانمندتر با کارنامه درخشان در سطح ملی و بین المللی اظهار کرد: پس از تغییر در کادر فنی با صلاحدید سرمربی و سازمان چند بازیکن جدید در نیم فصل نیز تغییر پیدا کردند و خوشبختانه نتایج بهتری توسط تیم بدست آمد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

حسینی تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان و کادر فنی بر بقای تیم در لیگ برتر طی فصل جاری است و برای سال آینده با ارائه برنامه های لازم روند رشد تیم و کسب نتاایج بهتر را دنبال خواهیم کرد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group