شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: مبارزه طلبی آمریکا روح تازه و جدیدی را در پایداری و ایستادگی ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی دمید.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در جمع راهپیمایان شرکت کننده در یوم الله 13 آبان ماه ساوه عنوان کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حضوری تاثیرگذار را در یوم الله 13 آبان خلق کردند و نشان دادند که نه تنها خسته نشده اند بلکه پس از 40 سال همچنان ایستاده‌اند و امروز مردم ساوه نیز مانند سایر ملت ایران ثابت کردند که پیروان راستینی برای امام حسین (ع) هستند و هرگز نخواهند گذاشت که این پرچم که با الگوی عاشورا به اهتزار درآمده است بر زمین بیفتد.

وی در ادامه از انقلاب اسلامی به عنوان بزرگترین تحول در قرن اخیر یاد کرد و افزود: در واقع این انقلاب موفق شد هیمنه ابراستکبار آمریکا و ایادی آن را به چالش بکشد. به همین دلیل استکبار جهانی تاب نیاورد و در صدد برآمد که با این امت اسلامی به ستیز برخیزد و همواره به دنبال دشمنی با ملت ایران است.

وی با اشاره به تعابیری که توسط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص استکبار جهانی بکار برده شده است، گفت: تعابیری نظیر شیطان بزرگ، ابر جنایتکار، استکبار جهانی، تروریسم دولتی، ام الفساد، جهانخوار، طاغوت اعظم، دروغگوی قرن و ... هویت واقعی استکبار را برای ملت ایران مشخص کرده است.

فرمانده سپاه روح الله به روحیه اغواگری، فریبکاری، ریاکاری، کشتار و تحریم آمریکا اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی با فریب کاری و اغواگری پرچم حقوق بشر را بلند می کند و ادعای دفاع از حقوق بشر را هم دارد.

او، نابودی و قتل عام قریب به 100 میلیون سرخ پوست ساکن آمریکا، استفاده از سلاح هسته‌ای و قتل عام 220 هزار انسان بیگناه فقط در یک اقدام و آن هم در بمباران هیروشیما، اقدامات بیوتروریسم در بیش از ۵۰ کودتا در طول یک قرن برای براندازی حکومت ها بویژه حکومت های مردمی که به دنبال منافع آمریکا نبودند، تجاوز نظامی و شرکت در 28 جنگ خارجی و قتل عام بیش از ۶۰ میلیون انسان بیگناه، جنگ داخلی با کشته شدن بیش از نیم میلیون نفر، تولید اولین و بزرگترین سلاح‌های شیمیایی و کشته شدن میلیون‌ها نفر، اعمال تحریم اقتصادی علیه دولت‌ها و ملت‌ها را از جمله اقدامات آمریکا و ناشی از خوی شیطان صفتی استکبار جهانی دانست.

سردار کریمی در ادامه با طرح این پرسش که آیا تقابل ملت ایران با دولت آمریکا تنها مربوط به پس از انقلاب اسلامی است، گفت: دست خیانت آمریکا قبل از انقلاب و در کودتای سال ۳۲ و سقوط دکتر مصدق که در مقابل انگلیس ایستاده بود با وجود اعتمادی که به آمریکا کرده بود و در موضوع کاپیتولاسیون، در سال 1342 و آغاز انقلاب، تبعید امام راحل، در کشتار ملت ایران که در سال 56 و 57 بپا خواسته بودند، نیز مشاهده شده است.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا با انقلاب ایران به بعد از انقلاب بر نمی‌گردد البته این حرف درستی است که انقلاب بساط آمریکا را در هم پیچیده اما دشمنی آمریکا قبل از انقلاب بوده است.

وی به بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکا اشاره کرد و گفت: نباید به استکبار جهانی اعتماد کرد و مهمترین دلیل آن خصومت های امنیتی است که پس از پیروزی انقلاب توسط آمریکا علیه این ملت اعمال شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، کمک به تحرکات تروریستی، تحریک مخالفین، آشفته سازی امنیت خاورمیانه، برهم زدن امنیت افغانستان، عراق و خلیج فارس، حمایت بی چون و چرا از اسراییل، مخالفت با صدور قطعنامه‌های سازمان ملل علیه اسرائیل، ایجاد تفرقه و مشکل سازی از طریق ارتباط با عناصر داخلی، طرح تجزیه ایران و شهادت دهها هزار شهید در کردستان در قالب قوم‌کرد و طرح تجزیه منطقه خوزستان در قالب قوم‌ عرب و سیستان و بلوچستان در قالب قوم بلوچ، اغتشاش در دانشگاه‌ها، پناه دادن به شاه و عناصر آن رژیم، حمله نظامی به طبس، کودتای نوژه و حمله مستقیم در ماجرای طبس از جمله اقدامات خصمانه آمریکا و از دلایل بی اعتمادی ملت ایران به استکبار جهانی است.

وی، نشان دادن چراغ سبز به صدام و آغاز جنگ تحمیلی، حمایت بیش از 36 کشور از جمله آمریکا از رژیم بعث عراق، عملیات مرصاد، شلیک به هواپیمای مسافربری و شهادت بیش از 300 مسافر بیگناه، راه اندازی و حمایت از گروهک‌های تروریستی القاعده، طالبان و داعش، خصومت‌های ارزشی، فرهنگی و ‌اهانت به ملت ایران، ترور دانشمندان هسته‌ای، اعمال تحریم اقتصادی، تحریم علمی و کارشکنی در اجرای برجام از دیگر اقدامات خصمانه آمریکاست.

سردار کریمی در ادامه گفت: اما واقعیت امر این است که بعد از ۴۰ سال دشمنی آمریکا با ملت ایران، پیروزی از آن امت اسلامی است و آمریکا با آن همه ید و قدرت در برابر ملت ایران کم آورده است.

وی گفت: هم اکنون علیرغم ادامه دشمنی های آمریکا، اما شاهد پیشرفت ایران اسلامی هستیم و براساس آمارهای اعلامی جهان در حال حاضر اقتصاد ایران هجدهمین اقتصاد جهان و جزو پنج کشور ثروتمند جهان در برخورداری از ذخایر طبیعی است.

وی گفت: ایران هجدهمین کشور جهان در تولید ناخالص ملی است، نرخ رشد صنعتی ایران در جهان دوازدهم است و در تولید فولاد رتبه چهاردهم، پتروشیمی بیستم، در تولید امنیت غذایی رتبه سوم، در تولیدات کشاورزی با ۱۱۸ میلیون تن رتبه سیزدهم جهان، در تولید نفت رتبه چهارم و در صنایع نظامی رتبه برتر جهان به ایران اختصاص دارد.

به گفته سردار کریمی دشمن فقط هیاهوی زیاد دارد و به دنبال جوسازی برای گروگان‌گیری ذهن ملت ایران است که به مراتب مهمتر از اغتشاشات خیابانی است و به دنبال تضعیف روحیه ملت ایران و کاهش اعتماد عمومی در جامعه با فریب‌کاری و جوسازی است. دشمن یک غول بی شاخ و دم برای غوغا سالاری و هیاهوست ولی این ملت هیمنه و تهدیدات دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با اشاره به توطئه آمریکا درخصوص اعمال تحریم‌های جدید در ماه جاری، گفت: تحریم‌های آبان ماه هم نوعی جوسازی و راهبرد پوچ‌ است که با شکست مواجه شده است.

وی با تاکید مجدد بر اینکه ایران از منابع خدادادی غنی است، افزود: تجربه 40 سال انقلاب نشان داده است که می توانیم در مقابل استکبار بایستیم و این کشور از پشتوانه علمی قوی و امت با اراده برخوردار است و با برنامه‌ریزی مجلس، دولت و با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، قله‌های بعدی را نیز تصرف خواهیم کرد و این حضور نشان از آن دارد که مردم از این هیاهو‌ها نخواهند ترسید و پیروز خواهند شد. این وعده الهی است و محقق خواهد شد.

سردار کریمی تصریح کرد: با راهبردهایی که رهبری معظم انقلاب پیش روی این ملت قرار داده است، با تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر داشته‌های داخلی، تحریم تبدیل به فرصت خواهد شد. قطعا در این صورت به خودکفایی کامل خواهیم رسید و مردم ایران با وحدت و انسجام یکپارچه با بکارگیری توانمندی‌های داخلی از این چالش‌ها عبور کرده و هیچگاه به دشمن اعتماد و اتکا نخواهند کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور راهپیمایی یوم الله 13 آبان در ساوه با حضور دانش آموزان و دانشجویان، مردم و مسئولان این شهرستان از خیابان شریعتی این شهر آغاز و به میدان انقلاب ختم شد.

شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از اقدامات مذبوحانه استکبار جهانی اعلام کردند.

در ادامه پس از اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، قطعنامه سراسری قرائت و با فریاد تکبیر راهپیمایان مورد تائید قرار گرفت.

راهپیمایی 13 آبان ماه همچنین در شهرهای غرق آباد، نوبران، آوه از توابع ساوه و در شهرهای مامونیه، پرندک، زاویه، رازقان و خشکرود از توابع زرندیه برگزار شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group