پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: امروزه شهری که برای کنترل نظم و امنیت از فناوری‌های نوین استفاده نکند یک شهر ناقص است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، محمد بهاروند در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان ساوه با اشاره به رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت پدافند غیرعامل در برابر انواع تهدیدات فرارو افزود: هفته نکوداشت پدافند غیرعامل از هشتم لغایت 14 آبانماه فرصت مغتنمی است که با اجرای برنامه‌های مفید در حوزه‌های عمومی و تخصصی نسبت به گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن آن در بین آحاد جامعه اقدام کنیم.

وی همچنین در خصوص پروژه نصب دوربین‌های ترافیکی و انتظامی در سطح شهر ساوه گفت: نصب دوربین‌های ترافیکی و انتظامی در واقع یک پروژه زیرساختی و ضروری محسوب می‌شود و در واقع شهری که برای کنترل نظم و امنیت از فناوری های نوین استفاده نکند یک شهر ناقص است.

بهاروند ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه در مقایسه با پروژه‌های شهری کم است ولی نتایج مثبت زیادی خواهد داشت که همه شهروندان از آن بهره مند می‌شوند لذا شهرداری و اداره مخابرات هرچه سریعتر درخصوص اجرای طرح تعامل و همکاری لازم را معمول کنند.

وی گفت: نتايج مثبت نصب دوربين‌ها در سطح شهر براي ارتقاء سطح امنیت شهر و پيشگيري از جرايم از جمله سرقت تجهيزات برقي و مخابرات و مسائل قضايي و انتظامي ضروري است.

فرماندار ساوه از کلیه نهادها، شهرداری‌ها و ادارات شهرستان ساوه خواست تا نسبت به اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل مطابق دستورالعمل ارسالی و تشکیل جلسات تخصصی و اجرای برنامه های متناسب با وظایف دستگاه اقدام و گزارش مستند و مصور به فرمانداری ارسال کنند.

در این جلسه مصوب شد تا با توجه به شروع فاز اول پروژه دوربين‌هاي مداربسته در سطح شهر توسط شهرداري، اداره برق و اداره مخابرات همكاري لازم برای تخصيص انشعاب برق و کابل کشی بستر فيبر نوري را جهت اجراي هرچه سريعتر طرح مذكور و بهره برداري از آن انجام دهند.

برگزاری نمایشگاه، کارگاه و مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع پدافند غیرعامل توسط ادارات آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداریها از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group