جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیر عامل شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: ویژگی ها، مزیت ها و توانمندی های منطقه ویژه اقتصادی کاوه در دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی که در جزیره کیش در حال برگزاری است، عرضه شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: مجید صادقی‌زاده در این نمایشگاه تخصصی ویژگی های منطقه ویژه اقتصادی کاوه به لحاظ بهره‌مندی از مزایا و امتیازات و برخورداری ازویژگی‌های منحصر به فرد مانند نزدیکی به فرودگاه امام خمینی (ره) و پایتخت، ‌هاب سوخت، گمرک، سیستم ترانزیت ریلی و امکانات جانبی، قرار داشتن در مسیر شاهراه ترانزیتی و دسترسی سریع و آسان به هشت استان صنعتی غربی و مرکزی کشور، وجود ایستگاه راه آهن اختصاصی، تاسیسات مناسب مخابراتی و امکان استفاده از خدمات فیبر نوری و استقرار پست‌های برق 400 و 230 کیلوولت و نیز چهار پست برق 63 کیلو ولت، وجود خدمات مناسب رفاهی، زیر بنائی و ... به بازدیدکنندگان معرفی شد.

وی افزود: حضور در کارگاه های آموزشی و سمینارهای تخصصی به منظور افزایش تعاملات علمی – تخصصی با فعالین اقتصادی داخلی و خارجی از برنامه های دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور است .

صادقی‌زاده گفت: برگزاری ۲۸ نشست تخصصی و همایش بین المللی با حضور بیش از ۱۰۰ سخنران برجسته داخلی و ۲۵ سخنران بلند پایه بین المللی از نقاط قوت این نمایشگاه است که به عنوان فرصتی ارزشمند برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، تجاری، سرمایه‌گذاری و صنعتی کشور قلمداد می‌شود و در این میان منطقه ویژه اقتصادی کاوه از جایگاه ویژه‌ای در این نمایشگاه برخودار است.

به گفته وی، حضور در کارگاه‌های تخصصی، پخش کتاب و کاتالوگ معرفی منطقه ویژه اقتصادی کاوه به زبان‌های فارسی وانگلیسی، لوح فشرده و مجموعه بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی در میان بازدیدکنندگان از دیگر برنامه‌های حضور در این نمایشگاه است.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group