پنجشنبه 9 فروردين 1403 | Thursday 28 March 2024

تمامی اخبار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری جشنواره استانی فیلم 120 ثانیه ای خبر داد.

حسین محمودی فر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: فراخوان این جشنواره با موضوع آسیب‌های اجتماعی در دو بخش داستانی و مستند به شهرستان‌های استان ارسال شده است.

وی گفت:: هنرمندان می توانند با زبان هنر و نقد هنرمندانه و با ایجاد حساسیت در جامعه گام‌هایی برای بهبود وضع جامعه بردارند و می توانند نقش اساسی در افزایش شادی و نشاط و همچنین جلوگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

محمودی فر با اشاره به اینکه این جشنواره با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی با استفاده از ابزار هنر برگزار می‌شود، گفت: موضوع جشنواره پرداختن به آسیب های اجتماعی است و آثار بخش اصلی در دو گروه داستانی و مستند ارائه می شود. در این بخش شرکت‌کنندگان بایستی فیلم‌های داستانی و مستند حداکثر 120 ثانیه‌ای با محوریت موضوع آسیب‌های اجتماعی تولید کنند. آثار راه یافته به بخش اصلی مسابقه در دو گروه مجزا شامل فیلم‌های داستانی و مستند به رقابت خواهند پرداخت و 3 فیلم برتر هر گروه برگزیده خواهد شد.

وی به بخش ویژه جشنواره با عنوان حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: آثار شرکت کننده در بخش ویژه اعم از داستانی و مستند بطور مشترک در یک گروه به رقابت می پردازند و یک اثر برگزیده خواهد شد.

وی گفت: برگزیدگان این جشنواره علاوه بر دریافت تندیس جشنواره و لوح افتخار از هدایای نقدی نیز برخوردار خواهند شد.

رئیس ارشاد ساوه تصریح کرد: آخرین مهلت دریافت آثار 15 بهمن ماه 1397 و اعلام آثار راه یافته به بخش مسابقه 20 بهمن ماه 1397بوده و زمان برگزاری اختتامیه جشنواره و اکران عمومی آثار پنجشنبه 25 بهمن ماه 1397 است.

وی تاکید کرد: تنها آثاری که از ابتدای سال 1395 به بعد تولید شده باشند امکان شرکت در بخش مسابقه جشنواره را دارند.

علاقمندان باید اثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس ساوه، خیابان شریعتی، میدان مادر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه - انجمن سینمای جوان - دفتر نمایندگی ساوه - سومین جشنواه استانی فیلم 120 ثانیه ای صبا کد پستی98579-39186 ارسال یا با تلفن08642223240 ارسال کنند.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group