جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

 

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه از غنی سازی اوقات فراغت جوانان ساوه‌ای با اجرای طرح شویق رویش در تابستان ۹۷ خبر داد.

سیدلقمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به اینکه شعار این طرح "جوانی، جنبش، نشاط اجتماعی" است، عنوان کرد: این طرح به دنبال آگاه سازی، توانمندسازی و افزایش نشاط اجتماعی بوده و با تشکیل پایگاه‌های فرهنگی و آموزشی، اقدام به اجرای برنامه‌های آموزشی، بشردوستانه، فرهنگی، اجتماعی و مذهبی برای ۱۳۶۱ نفر از جوانان کرده است.

وی با اشاره به اهداف این طرح اظهار کرد: استفاده حداکثری اعضا از امکانات موجود جمعیت هلال احمر، آشنایی اعضا با اهداف و برنامه‌های جمعیت هلال احمر، جذب نوجوانان و جوانان و آموزش دوره‌های مهارتی و کمک‌های اولیه از جمله اهداف این طرح است .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در ادامه افزود: سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از بیکاری، توانمندسازی اعضاء در زمینه کسب مهارت‌ها و ارتقای نشاط اجتماعی از دیگر اهداف طرح شوق رویش است .

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی و توانمندسازی طرح شوق رویش ادامه داد : برگزاری کلاس آشنایی با اصول و اهداف هلال احمر، برگزاری کلاس امداد و کمک‌های اولیه، برگزاری کلاس ورزشی در اماکن ورزشی هلال احمر، اجرای طرح پیشگیری موثر از اعتیاد، برگزاری کارگاه‌های کارآفرینی و مهارت های زندگی و آموزش قرآن و معارف اسلامی از جمله برنامه های آموزشی و توانمندسازی این طرح بوده است .

حسینی اظهار کرد: از برنامه های بشردوستانه این طرح می‌توان به اجرای طرح اهدای خون، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست، ترویج فرهنگ اهدای عضو و برگزاری برنامه‌های مناسبتی اشاره کرد

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group