جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان شهرستان ساوه در کانون شهدای محراب این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، رئیس اداره فرهنگی هنری و اردویی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ساوه در این مراسم با اشاره به اینکه این مسابقات در رشته های فرهنگی، هنری، تجسمی، ادبی و ... برگزار شد، افزود: از مجموع 1561 دانش آموز برگزیده استان مرکزی در این مسابقات سهم شهرستان ساوه 143 دانش آموز برگزیده است.

مسعود کاظمی عنوان کرد: 14 دانش آموز شهرستان ساوه رتبه اول، 26 دانش آموز رتبه دوم و 76 دانش آموز رتبه سوم این مسابقات را کسب کردند و در مجموع شهرستان ساوه رتبه سوم مسابقات استانی را کسب کرد.

وی در ادامه با اشاره به استعداد بالای دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری اظهار کرد: مدیریت زمان و برنامه ریزی برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری در کنار تحصیل از ضروریات است.

به گزارش ایسنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ساوه نیز گفت: توسعه و ترویج و تعمیق فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) در بین دانش آموزان و شناسایی و شکوفایی استعدادهای آینده سازان کشور از اهداف اصلی و محوری برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزی به شمار می رود.

رضا عفتی از مسابقات فرهنگی و هنری به عنوان یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌ها در سطح مدارس یاد کرد و افزود: این مسابقات به دنبال ایجاد رقابت سالم، غنی سازی اوقات فراغت، تبادل تجربیات و ایجاد روحیه تعاون، مشارکت و مسئولیت پذیری در بین دانش آموزان است.

در این آئین از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group