جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

تمامی اخبار

رئیس ثبت احوال شهرستان ساوه از کاهش آمار ولادت و وفات در این شهرستان طی نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

اکبر حشمتی در گفت ‌ وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در نیمه نخست سال جاری واقعه ولادت در این شهرستان 1946 نفر ثبت شده است در حالیکه این میزان در مدت مشابه سال قبل دو هزار و 128 نفر بوده است که نشان از کاهش این واقعه در 6 ماه نخست سال جاری نسبت به 6 ماهه سال 96 دارد.

وی عنوان کرد: در این مدت واقعه وفات نیز 521 مورد ثبت شده است در حالیکه آمار وفات در سال گذشته 564 مورد بوده است.

رئیس ثبت احوال شهرستان ساوه در ادامه با اشاره به جمعیت حدود 300 هزار نفری شهرستان ساوه گفت: از ابتدای اجرای طرح صدور کارت هوشمند در کشور تاکنون 148 هزار و 247 فقره کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند که حدود 50 درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهد.

وی گفت: انتظار می‌رود که مردم با مراجعه به سامانه سازمان ثبت احوال برای پیش ثبت نام و دریافت نوبت و با مراجعه به دفاتر پیشخوان نسبت به دریافت کارت هوشمند ملی اقدام کنند .

حشمتی کارت هوشمند ملی را کلید ورود به دولت الکترونیک دانست که ارائه هرگونه خدمات عمومی با احراز هویت از طریق آن صورت خواهد گرفت و گفت: احراز هویت افراد به صورت الکترونیکی و امضای الکترونیکی از مزایا و اهداف صدور کارت هوشمند ملی است .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group