جمعه 10 فروردين 1403 | Friday 29 March 2024

تمامی اخبار

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی گفت: در سال جاری 209 روستای استان با مشکلات کم آبی و خشکسالی مواجه شدند.

یوسف عرفانی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: در حدود 60 روستای استان با تانکرهای سیار آبرسانی شدند و در برخی از روستاها عملیات جیره بندی انجام شد.

وی اضافه کرد: برای کاهش مشکلات مردم در مواجهه با خشکسالی عملیات‌های عمرانی مختلف از جمله حفر چاه جدید، کف شکنی چاه‌های موجود، تعویض لوله‌های فرسوده، احداث مخازن و ایستگاه‌های پمپاژ جدید و ... انجام شده است.

عرفانی نسب با اشاره به اینکه شهرستان ساوه با مشکلات عدیده در رابطه با خشکسالی روبروست و متاسفانه سرانه مصرف آب در روستاهای این شهرستان، گاها بیشتر از الگوی مصرف است، گفت: همه تلاشمان را برای حل مشکلات مردم به کار می‌بندیم، اما این یک طرف قضیه است و طرف دیگر که بسیار مهمتر است مدیریت مصرف آب در روستاهاست که امیدواریم با همکاری مردم سرانه مصرف آب در روستاها کاهش یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با بیان اینکه از مجموع 1112 روستای استان مرکزی، 829 روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی این شرکت هستند، گفت : مجموعا 146 هزار و 796 مشترک روستایی خدمات این شرکت را دریافت می‌کنند.

رئیس هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با بیان اینکه شاخص بهره مندی از آب شرب سالم در روستاهای استان مرکزی 83.41 درصد است، گفت : خوشبختانه این رقم از متوسط کشوری بالاتر است .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group