دوشنبه 10 ارديبهشت 1403 | Monday 29 April 2024

تمامی اخبار

هشتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در ساوه در حال برگزاری است.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، مدیر هیئت اجرایی هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی در حاشیه برگزاری این انتخابات در شهرستان ساوه گفت: این انتخابات همزمان با 20 استان دیگر در استان مرکزی برگزار می‌شود.

حسن صفری عنوان کرد: در استان مرکزی حدود 5100 نفر مهندس در 6 رشته اصلی مهندسی ساختمان وجود دارد و با توجه به دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی تعداد اعضای هیات مدیره 11 نفر به نسبت جمعیت مهندسین استان است که شامل چهار نفر عمران، دو نفر معماری و نقشه برداری، مکانیک، شهرسازی و ترافیک هرکدام یک نفر است

وی افزود: 24 نفر در این دوره از انتخابات اعلام کاندیداتوری کردند و 11 نفر اعضای هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی با رای مهندسین استان برای مدت سه سال انتخاب می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رئیس اداره راه و شهرسازی ساوه نیز گفت: در شهرستان‌های ساوه و زرندیه ۵۲۰ مهندس ساختمان در رشته‌های عمران، معماری، مکانیک، نقشه برداری و شهرسازی فعالیت دارند.

حسن یوسفی ولنی به اشاره به برگزاری انتخابات هشتمین دوره نظام مهندسی ساختمان استان مرکزی گفت: این انتخابات در سه شعبه ساوه، محلات و اراک برگزاری و از ساعت هشت صبح تا 16 امروز زمان رای گیری است و نتیجه انتخابات امشب جمع بندی و اعلام خواهد شد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group