شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

تمامی اخبار

رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه گفت: در شش ماهه نخست سال جاری 62 ماموریت توسط ایستگاه آتش نشانی شهر صنعتی کاوه انجام شده است .

فرشاد محمودی عالمی به مناسبت روز آتشنشانی و ایمنی در گفت و گو با ایسنا، منطقه مرکزی، افزود: از 62 ماموریت یاد شده 41 مورد مربوط به اطفای حریق و 21 ماموریت در بحث حوادث بوده است .

وی درخصوص اهمیت نقش آتش نشان‌ها در نجات جان انسان‌ها گفت: 35 نیروی آتش‌نشان در سه شیفت در آتش نشانی شهر صنعتی کاوه آماده خدمت‌رسانی و مقابله با حوادث احتمالی هستند.

رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر صنعتی کاوه تجهیز این ایستگاه به بالابر 32 متری و ست نجات را از اقدامات صورت گرفته در شش ماه نخست امسال عنوان کرد و افزود: به روز کردن تجهیزات آتش نشانی موجب ارتقاء خدمات رسانی در مواقع بحرانی و افزایش رضایمندی شهروندان و فعالان اقتصادی شهر صنعتی کاوه می‌شود .

فرشاد محمودی عالمی با اشاره به اینکه شهر صنعتی کاوه به عنوان بزرگترین شهر صنعتی کشور بیش از 500 واحد صنعتی و تولیدی را در خود جای داده است، افزود: آتش نشانی کاوه با توجه به تجهیزات به روز و نیروهای آموزش دیده برای مقابله با حوادث آمادگی کامل دارد.

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group