جمعه 31 فروردين 1403 | Friday 19 April 2024

تمامی اخبار

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: اجرای پروژه خط انتقال آب به شهر صنعتی کاوه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است .

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، داود ناصری امید در جریان بازدید از پروژه خط انتقال آب شهر صنعتی کاوه افزود: پروژه خط انتقال آب از تیر ماه سال گذشته از مزرعه سید قلی به شهر صنعتی کاوه بطول 22.300 کیلومتر آغاز شده و مراحل پایانی را سپری می‌کند .

وی ، با بیان اینکه پروژه آبرسانی به شهر صنعتی کاوه با هدف افزایش ظرفیت انتقال اجرایی شده افزود: با اجرای این طرح مشکل تامین آب بخش صنعت در تابستان به حداقل می‌رسد .

این مقام مسئول اظهار کرد: حیات صنایع در گرو تامین آب است و می‌توان از طرح انتقال آب به شهر صنعتی به عنوان طرح ماندگار در چهار دهه فعالیت این مجموعه نام برد.

وی گفت: با انجام این پروژه در جهت پویاتر شدن بزرگترین شهر صنعتی کشور گام برمی‌داریم.

معاون امور شهری شرکت شهر صنعتی کاوه خواستار توجه ویژه مسئولان شهرستان و استان جهت مساعدت در زمینه تامین آب شهر صنعتی کاوه شد و افزود: این مجموعه با وجود همه مشکلات اقتصادی و ناملایمتی‌ها زمینه ساز اشتغال بیش از 30 هزار نفر به صورت مستقیم شده است .

ناصری امید تصریح کرد: امروزه که بیکاری به یکی از مشکلات و دغدغه های مهم کشور تبدیل شده است، مجموعه شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه با تلاش شبانه روزی، بدون استفاده از اعتبارات دولتی با فراهم کردن کلیه زیرساخت‌ها موجب جذب سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال بسیاری از جوانان جویای کار شده است .

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group