دوشنبه 17 ارديبهشت 1403 | Monday 6 May 2024

تمامی اخبار

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور ماه تا هفتم مهرماه 105برنامه پیش بینی شده که در سطح شهرستان ساوه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، سرهنگ پاسدار علی رسولی در نشستی با خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از این تعداد 6،0 برنامه بصورت پایگاهی، 40 برنامه در سطح حوزه و منطقه‌ای و پنج برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تقویت اقتدار بازدارندگی و امنیت پایدار ملی از دستاوردهای دفاع مقدس است، افزود: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه در ادامه با تاکید بر اینکه هفته دفاع مقدس به دلیل همراهی آن با چهل سالگی انقلاب و تقارن با ماه محرم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور هشت سال سلحشوری، مقاومت، ایستادگی و حماسه آفرینی فرزندان روح الله در برابر تهاجمات دشمن است.

وی تصریح کرد: هفته دفاع مقدس برگ زرین دیگری از تمدن ایران اسلامی است که ملت ایران آن را به ثبت رساندند و گنجینه دفاع مقدس به عنوان ذخیره ای ارزشمند و مقدس از ظرفیت بالای فرهنگی برخوردار است و می توان از آن برای سالهای متمادی به منظور استحکام ایران اسلامی و تعالی کشور استفاده کرد.

فرمانده سپاه ساوه در ادامه گفت: هفته دفاع مقدس یادآور یورش وحشیانه رژیم بعث عراق به ایران اسلامی است که سبب بسیاری از ویرانی‌ها و خرابی‌ها و شهادت هزاران جوان ملت ایران بود.

وی تصریح کرد: ملت ایران با جانفشانی و جانبازی خود در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و با بصیرت تمام توانستند در برابر دشمن وحشی عراق بایستند و پیام بزرگ و سرنوشت ساز را به جهان مخابره کنند و نشان دادند که همواره در برابر توطئه افکنی ایستاده‌اند.

سرهنگ رسولی در ادامه به برنامه‌های مهم شهرستان ساوه در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری یادواره‌های شهدا، ویزیت رایگان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری شب شعر و خاطره، نواختن زنگ مهر و مقاومت در مدارس بخشی از این برنامه‌هاست.

وی برگزاری صبحگاه مشترک، نشست مسئولان شهرستان با موضوع عاشورا و مسایل مهم کشور، گلباران گلزار شهدا، حضور منسجم بسیجیان در نماز جمعه، حضور گروههای جهادی در گردهمایی ۱۰۰ هزار نفری سراسری بسیجیان، یادواره شهدای زنان ایثارگر، یادواره شهدای مدافعین شهرستان و همچنین یادواره شهدای آبروی محله شهیدان شهرینانی و قربانی از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد.

 

تمامی حقوق محفوظ است ، طراحی شده توسط کامپوسیس، رادیو ساوه توسط سرورهای قدرتمند محکم هاست پشتیبانی می‌شود.

Template Design:Dima Group